Obserwatorzy

piątek, 17 maja 2013

Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose

Na paru blogach ktore sledze,widzialam zdjecia makijazy,ktore dziewczyny zglaszaly do konkursu Defilada Gwiazd z Golden Rose,postanowilam tez sprobowac swoich sil :) tydzien nr 7 czyli makijaz w stylu Scarlett Johansson ,nie bylo latwo powiem szczerze,ale z efektu koncowego jestem zadowolona.Na kolejne 3 tygodnie bedzie mozna zglaszac interpretacje makijazy Moniki Brodki,Kim Kardashian i Tatiany Okupnik.
 
na tym makijazu sie wzorowalam
 

do zrobienia makijazu uzylam:
twarz: krem BB Missha M Perfect Cover,bronzer w musie Chanel
oczy:patekla Sleek Snapshots i Sunset,mascara benefit they're real,czarna kredka GOLDEN ROSE SMOKY EFFECT EYE
usta: blyszczyk Eveline fruit garden strawberry cream
 
jestem ciekawa czy moze tez ktoras z Was zglasza sie do tego konkursu?
x

52 komentarze:

  1. ślicznie Ci wyszło! :)
    I te rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja makijażu przypadła mi dużo bardziej do gustu niż oryginał. I pięknie podkreśla Twoją tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie się można zgłosić? na jakiej to stronie jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na facebook na profilu golden rose jest zakladka plejada gwiazd :)

      Usuń
    2. a jakie cienie polecasz?

      Usuń
    3. oczywiscie te z paletek sleek / I z MUA bo to ich tansze odpowiedniki x

      Usuń
  4. bardzo ładnie.
    Do Ciebie nawet bardziej ten makijaż pasuje :)
    powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszło powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszedł. Ja się do niego zabiorę w weekend lub po :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej!Ślicznie wyszedł,dosłownie identycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci wyszło. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem szczerze- wyszło lepiej niż u Scarlett.. serio! Bardzo ładnie Ci w tym makijażu, kolory idealnie pasują do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie Ci to wyszło! Twój makijaż podoba mi się bardziej od make-up'u Scarlett :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. licze na to ze osoby oceniajace ten makijaz w konkursie beda myslec tak samo ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. latwo nie bylo,ale efekt koncowy mnie zadowala ;))

      Usuń
  13. Jak Ci ładnie w tych pomarańczach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kochana, gratuluję zdolności :) Ja niestety takich nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie odzew pod tym postem,same pozytywne komentarze x

      Usuń
  15. świetnie to wykonałaś :) Rzęsy masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow! Piękny makijaż... :)
    Masz cudowne oczy a dodatkowo ten make up je jeszcze bardziej podkreślił! Jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie Ci w takim oczku!:) o wiele bardziej przebijasz gwiazdke z dywanu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie Ci w tym makijażu :) wysłałam Ci kod na ten mail na o2, chyba że masz inny mail to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłaś to o niebo ładniejszy makijaż niż ma scarlett :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, żebym ja umiała sobie chociaż najprościej oko pomalować cieniem to bym była szczęśliwa a tu takie cudo stworzone... Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze powtarzam ze odrobina checi+praktyka czyni cuda :)

      Usuń
  21. Wow, pięknie Ci to wyszło! Może i ja wezmę udział w tym konkursie hmm... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastanawiaj sie tylko lap za pedzle I maluj :]

      Usuń
  22. mega, na prawdę mega :) ożywiający, w sam raz na lato.
    niesamowicie Ci w nim :) pozatym zazdroszczę zdolności, ja się wdrażam dopiero w takie malowanie...

    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie umiem się malować ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja wersja jest o wiele lepsza, taka lżejsza :) baardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny makijaż. Uwielbiam takie kolorki na oku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądają oczka! genialne!
    zapraszam na moje pierwsze rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny makijaż;) Ładne cieniowanie;)
    Pozdrawiam i życze miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia - ja już też zamalowałam ten makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Powodzenia! :*

    Zazdroszczę rzęs :<

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie :) Makijaż identyczny, a nawet ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hejka, zapraszam do przyłączenia się do naszej bazy blogerek, testujemy fajne produkty

    http://urodaizdrowie.pl/szukamy-nowych-testerek

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne odwzorowanie :) Może i ja spróbuję zrobić jego wersję.

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x