Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2013

krem CC MaxFactor / recenzja

Kremy CC to nowosc od MaxFactor,30 ml kosztuje 9.99 f a w polsce 57 zl(dostepny w 5ciu odcieniach)moze na poczatek co to takiego krem CC??Wynalezione w Korei,nastepna generacja kremow BB z formula pielegnacyjna+9,7% pigmentow podkladu ma zapewniac dokladniejsze krycie.krem CC naprawde dobrze nawilza skore dzieki min:wodzie z ogorka,glicerynie,ekstraktowi z owocu rozy i rokietnika.

Moja Opinia : APLIKACJA


  • krem dobrze rozprowadza sie zarowno palcami jak i pedzlem,
  • dosyc gesta konsystencja
  • dobra pigmentacja koloru
  • delikatny zapach
  • latwo sie rozprowadza
  • ma dobre krycie,ktore mozna budowac,zakrywa wieksze niedoskonalosci
  • ladnie wyrownuje koloryt skory
  • na wykonczenie lekko swiecace,ale nie takie mokre jak w przypadku kremow BB (ja zawsze go przypudrowuje)
  • na twarzy wyglada naprawde ladnie,swiezo,nie tworzy efektu maski
  • posiada SPF 10/czyli bardzo niski w porownaniu do kremow BB/missha m perfect cover ma filtr SPF 42++
Moja Opinia : JAK SIE UTRZYMUJE
  • mam cere mieszana,krem CC utrzymuje sie u mnie w dobrym stanie do max 3-4 godz
  • po 4 godz twarz zaczyna sie bardzo swiecic
  • krem zaczyna sie lekko warzyc i.....ciemnieje
  • wystarczy sie lekko dotknac  zeby zetrzec krem
  • pod koniec dnia praktycznie znika
  • ale co najgorsze to ze MNIE PO NIM WYSYPALO NA CZOLE I PRZY ZUCHWIE
OPINIA KONCOWA:  krem CC od MaxFactor to dobry kosmetyk/podklad na codzien,na wolne dni,kiedy nie zalezy nam na tym aby nasza cera wygladala idealnie przez caly czas,jednak do pracy czy na wyjscia napewno sie nie sprawdzi i Was zawiedzie!Swoj krem dostalam za free poniewaz mialam juz wystarczajaco duzo punktow na karcie Boots,ale za cena 9.99f spodziewalabym sie czegos o wiele lepszego!!Krem nie jest warty swojej ceny...Bede go uzywac na codzien w wolne dni zeby sie nie zmarnowal,ale zdecydowanie polecam Wam krem BB Missha M Perfect Cover  ktory na ebay w UK mozna kupic juz za niecale 8f/za 50 ml/,jednak jego ceny na np Asian Store jest kosmiczna bo kosztuje 92 zl niewiem dlaczego az tak cena jest zawyzona??Musze jeszcze dopisac ze to tylko moja ocean kremu CC,moze u ktorejs z Was sie super sprawdzi :) A moze juz go macie ?
 
przypominam o rozdaniu/konczy sie 19 maja
zapraszam na swoj instagram : aniasoko

300 OBSERWATOROW-DZIEKUJE <3
x

51 komentarzy:

  1. wow, nigdy nie słyszałam o czymś takim, może spróbuję ;>
    http://kita-drugi-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli Ci nie szkoda 57 zl na cos co sie nie sprawdza...?? ;)

      Usuń
    2. A ja z kolei jetem bardzo zadowolona i baardzo go polecam. Mam suchą skórę, jestem bardzo blada (mam ten najjaśniejszy odcień) utrzymuje się u mnie cały dzień w stanie idealnym. Zakrywa wszystkie niedoskonałości idealnie wtapia się w skórę i u mnie nie ciemnieje(może to kwestia odcienia). To jest mój numer jeden. I szczerze mówiąc nawet gdyby kosztował 100 zł to dałabym za niego tyle. Jedyny podkład/krem który idealnie pasuje do mojej skóry.

      Usuń
    3. a ja mam cere mieszana,super ze sie u Ciebie sprawdza,zawsze pisze ze to np moj bubel,nie moge sie wypowiadac za wszystkich,to tylko moja opinia ;)

      Usuń
  2. ble ;c ciemnieje - wielki minus :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmn..swoją ceną trochę odpycha. raczej bym go nie kupiła. No chyba, że po jakieś super okazyjnej cenie;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nie przekonam sie do kremow bb, tyle negatywnych opinii w sieci i dlatego pozostane przy podkladzie,milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam zazdnego podkładu max factor.
    ale zamówiłam ich tusz i czekam na przesyłkę z allegro.
    ostatnio w ogólę nie używam podkładu. mam revlon cs.
    jak skończę go poszukam czegoś rozświetlajacego.
    nie potrzebuję tak dużego krycia

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę to wolę sobie kupić BB azjatycki. W sumie to na ebay można kupić juz za 20 zł z przesyłką bb od tonymoly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonymoly nie znam,probowalam tylko lioele I skin79

      Usuń
  7. raczej nie wypróbuję, skoro po kilku godzinach twarz zaczyna się świecić, a krem ciemnieje .. sądziłam, że jest lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na recenzje na innych blogach,jestem ciekawa co inne dziewczyny co nim beda pisac

      Usuń
  8. wole podkłady, które wytrzymują cały dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi też się średnio sprawdził..

    zapraszam na nowy post i na rozdanie!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam go, ale skoro jest średni to nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Omijamy ;) Aniu moglabys polecic jakiegos sprzedawce na ebay, moze skusze sie na miszke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) ja kupuje od tego sprzedawcy http://www.ebay.co.uk/itm/140595524439?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Usuń
  12. dnie mogę sie przekonać wogóle do podkładów z MF.Dla mnie maja za słabe krycie i wogóle szybko się ścieraja ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam wczesniej xperience,uzywalam go przez prawie rok czasu I bylam zadowolona x

      Usuń
  13. Już testowałam tyle podkładów, że stwierdzam iż Revlon jest najlepszy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ktory z Revlon tak lubisz?ja mam ochote kupic colour stay

      Usuń
  14. a wiązałam już nadzieje z tym kremikiem.....szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze u Ciebie sie sprawdzi,tak jak napisalam to tylko moja opinia ;)

      Usuń
  15. Jeszcze się nie spotkałam z tym kremem, ale raczej go nie kupiła po przeczytaniu Twojej recenzji :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam, ale jak Ciebie wysypało, to pewnie mnie tym bardziej;/ i nie podoba mi się, że świeci;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie piewszy raz wysypalo po uzyciu takiego kremu/podkladu

      Usuń
  17. A ja właśnie szukałam jakiejś recenzji na temat tych kremów, ale chyba się nie skuszę na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli masz na niego ochote to zawsze mozesz poprosic o probke I sama przetestowac x

      Usuń
  18. Raczej sie nie skusze, jesli on ciemnieje i tak krotko sie utrzymuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz spotkalam sie z czyms co ciemnieje i jest tak nietrwale,ale moze na np cerze suche sprawdzi sie super??x

      Usuń
    2. Do cery suchej jest idealny ale to już napisałam wyżej i nie chcę spamować :) Pozdrawiam! wlosowa.blogspot.com

      Usuń
  19. no to trochę krótko się utrzymuje.. no i to świecenie później, to samo miałam z innymi kremami BB i to mnie najbardziej wkurzało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremow BB jest taki duzy wybor ze napewno byc znalazla cos dla siebie,ja tez zanim znalazlam misshe mialam ok 5 podejsc do kremow bb,ale z drugiej strony nie sa one tanie wiec jak juz cos kupic to lepiej sprawdzony podklad ;) x

      Usuń
  20. ja jakoś nie podzielam zachwytu nad kremami bb czy teraz cc. Wolę nałożyć oddzielnie dobry krem i jakiś fajny podkład ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze kremy bb,cc,dd sa teraz tak popularne bo to poprostu jakies nowosci,ktorym sie przypisuje to ze po ich stosowaniu bedziemy miec cery jak azjatki ;)

      Usuń
  21. Nie słyszałam jeszcze o kremie cc. ;)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ze juz tez sa kremy CC z olay,clinique i loreal bo widzialam je w Boots :)

      Usuń
  22. gratuluję tylu obserwujących i życzę jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jetem raczej nie zadowolona z tego podkładu bo tak jak pisałaś twarz sie po nim strasznie świeci, chociaż krycie całkie dobre. Na moim blogu prezentuję efekt na mojej buzi. http://kamilletee.blogspot.de/
    zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ehh ja nie mam zaufania do takich podkładów jak bb,cc,dd po nich zawsze moja cera się świeci jak choinka :P

    OdpowiedzUsuń
  25. szukałam właśnie recenzji tego podkładu, muszę go wypróbować, mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    zapraszam do mnie: bestlifecolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A widzisz Aniu, miałam go wypróbować. Ale na bank by mi sie buzia świeciła, nie ma sensu...Dzięki za recenzję;)) <3

    OdpowiedzUsuń
  27. BB, CC, a teraz to już nawet słyszałam o DD haha :D

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x