Obserwatorzy

poniedziałek, 20 stycznia 2014

NEW BABY SKIN maybelline

Nowosc od maybelline new baby skin to bohater wielu filmikow na amerykańskim jutubie.Dlatego kiedy pojawil się na polkach w angielskich drogeriach z czystej ciekawości postanowiłam ja kupic.
 
Czym jest ten produkt?Baza pod makijaż która ma wyrownywac powierzchnie skory a wlaszcza wypelniac rozszerzone pory.
Baza kosztuje 7.99f za 22ml.Zamknieta jest w cieszącym oko opakowaniu z wygodnym aplikatorem.W UK jest dobrze dostepna,znajdziemy ja w każdym miejscu gdzie sa szafy maybelline.Jak widać na zdjęciu baza jest bezbarwna,ma bardzo delikatny slabo wyczuwalny zapach.
 
na twarzy mam tylko krem nawilzajacy z ziaji
a tutaj po aplikacji bazy(takiej ilości jak na zdjęciu powyżej)
a tutaj mam juz podkład i puder
 
CO SADZE O TYM PRODUKCIE??
Porownywany jest do sławnej bazy z benefit porefessional,ktora u mnie się nie sprawdzila,nie ważne jakieg kremu używałam wcześniej i jakiego podkładu-miałam wrazenie ze makijaż dosłownie wedruje mi po twarzy!Baza z maybelline sprawdza się calkiem dobrze.Mysle ze przedluza mi trwalosc,swiezosc makijażu.Makijaz dobrze się na niej trzyma i nic nie wedruje ;) Niewielka ilość wystarczy na jednorazowa aplikacje.Latwo się ja aplikuje.Baza szybko wtapia się w skore,mam wrazenie ze cera jest bardzo aksamitna a podkład lepiej na niej wygląda.Mysle ze jest to calkiem dobry produkt,chociaz trochę kosztuje.Ja nie mam problemów z porami wiec nie mogę powiedzieć czy działa ona w tym kierunku.Rownie dobrze sprawdza się u mnie primer z nivea z rozowa nakretka,ktory jest rownie wydajny,opakowanie jest większe i kosztuje mniej bo ok 3f,wspominalam o niej kiedyś w kosmetycznych ulubieńcach miesiąca.
 
OCENIAJAC dam mocne 4/5
ponieważ kosmetyk sprawdza się dobrze jako baza pod makijaż i nie wysypalo mnie po nim
POLECAM
xxx

26 komentarzy:

  1. świetnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przetestuję ;d

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak tylko pojawi się w Rossmanie to napewno zakupię!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wsumie ja nie używam baz pod podklad :) Sama nie wiem dlaczego. Chodziaż mam próbkę z MAC i nawet jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To w takim razie czekam, aż pojawi się w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kiedy u nas będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa sprawa!

    zapraszam na crumble :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zczaję ten produkt to napewno kupię |:) najbardziej kusi mnie piekne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię do Tagu "Mój typ muzyki" więcej info u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę doczekać się, aż pojawi się w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby w Polsce był ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią przetestuję :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez nie wiedziałam że coś takiego jest i aż chciałoby się mieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem niezły, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się jakiś czas temu nad zakupem jakiejś bazy pod makijaż, ale jakoś nie do końca mnie takie kosmetyki przekonują...

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ma cudne opakowanie! :D nie używałam tego produktu, szczerze mówiąc to chyba w Pl jeszcze jej nie ma...

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x