Obserwatorzy

niedziela, 15 marca 2015

Beauty Blender i Glam Sponge po kilku MIESIACACH UŻYWANIA.

WITAJCIE!Chce się z Wami podzielić moją opinia na temat dwóch bardzo popularnych gąbeczek do makijażu którymi są jak widzicie po tytule Beauty Blender który mam od 10 MIESIĘCY oraz Glam Sponge którego używam od 5 MIESIĘCY.
 
W tym poście zobaczycie jak gąbeczki wyglądają po kilku miesiącach używania,nie twierdze ze używałam ich dzień w dzień od zakupy ALE minimum 2 razy w ciągu tygodnia każdą z nich.
 
Kilka miesięcy temu zrobiłam filmik z porównaniem gąbek,moje zdanie na ich temat jest caly czas takie samo,więc zainteresowanych odsyłam do filmiku.
 
po lewej-beauty blender
po prawej-glam sponge

Szczerze powiem,ze jestem bardzo zadowolona ze zdjęć,nie musiałam ich nic a nic obrabiać a widać na nich bardzo dokładnie w jakim stanie są gąbeczki.Beauty Blender kupiłam w maju 2014 w dwupaku i podczas wyciągania gabki lekko ją uszkodziłam,co widać na zdjęciu (była osadzona między plastikowymi ząbkami a ja otwarłam pudełko do góry nogami.....).Glam sponge razem z kilkoma glam brush kupiłam padźiernik/listopad 2014.Struktura gabki jest do dnia dzisiejszego nie zmieniona.
Obie gąbki myje po każdym użyciu w szarym mydle i letniej wodzie.Obie wyblakły.Łatwiej czyści mi się BB ponieważ ma bardziej porowatą strukturę.BB pochłania również mniej wody i trochę szybciej wysycha.Jeśli chodzi o GS ogólnie mówiąc jego czyszczenie też jest szybki,jedynie wyciskając wode musze użyć więcej siły.GS rewelacyjnie sprawdza się do aplikacji korektora pod oczy ponieważ jego dziubek/końcówka jest bardziej precyzyjna i sprężysta.
Patrząc na BB i GS od góry widać ze BB jest bardziej okrągły po czasie.Zdjęcia które oglądacie zostałty zrobione od razu po umyciu gąbeczek.
Końcówki/dupki gąbeczek są w idealnym stanie.Chociaż z tej perspektywy to GS wydaje się bardziej okrągły.
 
Jeśli chodzi o moją opinie moge śmiało powiedzieć ze lubie obie gąbeczki tak samo.Różnią się strukturą i nie do końca Glam Sponge to tańszy zamiennik Beauty Blender ponieważ są wykonane z dwóch różnych materiałów.Obie są świetne.Podkład który nimi aplikuje jest zawsze nałożony cienką,równą warstwą przez co mój makijaż wygląda bardziej naturalnie niż aplikowany palcami/pędzlem.Producent BB zaleca wymieniac gąbeczki co 3 miesiące,moją używam od 10ciu miesięcy (2 razy w tygodniu) i jak widać nie jest zniszczona dlatego nie widze powodu dla którego mam ja wyrzucić.Jeśli chodzi o Glam Sponge to szczerze nawet nie sprawdzałam informacji od producenta o jej żywotności,puki co poza tym,że zbladła a raczej nie doprałam z niej podkładu/korektora również spełnia swoje zadanie (używana 2 razy w tygodniu).
Na początek proponuje jednak kupic Glam Sponge ponieważ to nie wielki wydatek rzędu 19,00 zł.
Jeśli macie większą kwote do wydania na gąbeczke to Beauty Blender na stronie producenta to koszt 79,00 zł/sztuka lub 139,00 zł/dwupak.Ja swój dwupak znalazłam na mega promocji za 20,00 f na stronie allbeauty.com  .
Miałam też gąbeczke z Real Techniques ale jej żywot szybko się skończył,chociaz kosztowała jedyne 5,00 f równie dobrze sprawdzała się w swojej roli.
 
Dodam jeszcze ze mimo,że bardzo lubie rodzaj wykończenia który dają gąbki/bo myślę,że ciężko było by odrówniż patrząc na cere która podkład był aplikowany/to prędzej czy później musimy je wyrzucić,dlatego jeśli chcecie kupić swój pierwszy gadżet do aplikacji podkładu lepiej zainwestujcie pieniądze w pędzel ponieważ posłuży on Wam przez dłuszy czas niż jaka kolwiek gąbeczka.
 
Jeśli macie jakiś pytanie,piszcie je w komentarzach-chętnie odpowiem :)
Napiszcie również mieliście którąś z gąbeczek i jak się u Was sprawdzała?
Oraz który rodzaj aplikacji jest Waszym ulubionym?
Gąbki,pedzle,palce???
 
Ania.
 
 

22 komentarze:

  1. Ja już jakiś czas temu kupiłam GS, ale boję się jej użyć, bo cały czas pamiętam co było z gąbka Real technics.. Cała popękała i zrobiła się twarda.. nie wiem co robiłam nie tak..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci jak było z moją gąbką...Za dużo mydła ;))

      Usuń
    2. Ja już jestem po GS i GS2. GS2 wystarczylo mi na trochę dłużej ale i tak nie jestem zadowolona z wytrzymałości. Na prawdę o nią dbam, nie wbijam paznokci, myje w jeleniu i i tak przy drugiej to samo co z pierwszą :-( Pierwsza padła po miesiącu, druga po 2. W kolejce czeka trzecia, ale mam aktualnie nieodpowiedni podkład do gąbki

      Usuń
    3. mi gabka z RT wystrczyla na kilka miesięcy,na ile dokładnie nie pamiętam
      ale fajnie się sprawdzala jak na cene 5f nie miałam wymagan co do rocznej trwalosci :)
      u mnie puki co BB i GS dzielnie się sprawdzają
      wiem ze zdania sa podzielone jeśli chodzi o GS
      ale po to wlasnie jest teb post żeby pokazac jak obie gabki się maja na dzień dzisiejszy

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mysle ze jak za 19zl warto ja zamowic
      to nie duże pieniądze i fajnie sporobowac :)

      Usuń
  3. dałabym sobie głowę prawie uciąć że na zdjęciu po prawej jest BB a po lewej GS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to było by po glowie ;)
      BB ma te charakterystyczne pory
      a GS jest mniej chropowata po powierzchni
      wiec ustalmy ze jest tak jak pisze,ze po prawej na zdj jest GS a po lewej BB :)

      Usuń
  4. Uważam tak samo jak Ty Kasiuleczka :) mam BB i wygląda identycznie jak na zdjęciu rzekomy GS. Specjalnie wyjęłam do porównania swój BB, który mam jakieś pół roku i używam go bardzo często, praktycznie każdego dnia i nic się z nim nie dzieje. Niestety uważam, że to zwykłe oszustwo! Nie lubię bardzo takich chwytów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam po prawej GS po lewej BB
      po co bym miała kłamać?
      sama kupiłam obie gabki
      za własne pieniądze i nikt mi nie placi za pisanie tego post :)
      jeśli ma się obie gabki to wie się ze BB ma wlasnie taka strukturę jak gabka po lewej stronie
      widać te tzw pory :)

      Usuń
  5. Ja mam pytanie jak jest z pochłananiem podkladu. Która pije więcej? Bo mam RT i jest swietna ale zuzywam 3 razy tyle podkladu na raz co palcami ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze pierw aplikuje podkład na cere a pozniej wklepuje go gabka
      nie nabieram podkładu z gabki dopiero na twarz bo wtedy kazda gabka zje dużo kosmetyku.takze nie powiem która gabka więcej go wchlania
      jedynie mam problem z doszyszczeniem GS,ma inna strukturę i jak widać na zdjęciach nie mogłam jej domyc tak jak BB

      Usuń
  6. Ja zamierzam zakupić bb, rt miałam i rzeczywiści szybko się zużywa, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ile błędów... Aż źle się czyta:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich nie widze,nawet jeśli bym widziala u kogos innego szkoda było by mi czasu na takie komentarze
      dziwie się tez sama sobie ze wogole odpisuje na ten...

      Usuń
  8. nie rozumiem tylko, jak można pisać bloga i sadzić tyle błędów...to bardzo przemawia na niekorzyść i nie chce się tutaj wracać... (p.s. trafiłam tu pierwszy raz przypadkiem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem polonistka,mam dysortografie wiec nie będę się tlumaczyc z tego jak pisze
      jeśli się TAK zle czytalo wystarczy wylaczyc i nie marnować czasu na takie komentarze

      Usuń
  9. Ja mam te z ebay za 99 pensów i jestem zadowolona :) a jeśli chodzi o jakiekolwiek błedy to ja żadnych nie widze tez jestem dyslektyczką :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat jestem wierna double Wear ,czy nakładanie tego podkładu gąbka (którakolwiek )ma sens???pytam bo pamietam ze tez go kiedyś używałaś ,ale nie pamietam czym go nakladalas

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam niedawno Beauty Blendera różową :) ale jeszcze nie używałam. Podobno gąbka z Inglota też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo polecam Blend it! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie moge kupić taka gabeczke ?
    nie moge nigdzie znalezc

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x