Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Pielegnacja.

Dzis pierwszy wpis z dzialu pielegnacja.
Oto 5 kosmetykow do twarzy ktorych aktualnie uzywam(rano i wieczorem)
-Neutrogena ma bardzo kremowa gesta konsystencje,piekny intensywny zapach rozowego grejfruta,nie podraznia mojej skory,dobrze oczyszcza twarz,mialam jeszcze z tej samej serii scrub do twarzy,rownie dobry i godny polecenia ale nie do codziennego uzycia(2-3 razy w tygodniu).
Oba kupilam w promocji w boots 2 za £5 wiec trafilam na bardzo dobra cena,poniewaz normalna cena za jedno opakowanie to ok £4,50-POLECAM!
-Bioderma plyn micelarny do ceny wrazliwej to juz chyba kultowy produkt o ktorym zabardzo nie bede sie rospisywac ;) jest swietny i nie do pobicia!
Uwywalam rowniez plynu micelarnego z eveline oraz Bourjois ale zaden z nch nie robil tego co powinien i tylko stracilam pieniadze.
Tani nie byl,zaplacilam na amazonie £30 za dwie buletki po 500ml takze spory zapas!
-Vichy Normaderm zel do mycia buzi o pieknym (dla mnie) ziolowym zapachu ktory swietnie oczyszcza moja twarz najczesciej uzywam go na wieczor do zmywania makijazu nawet z tuszem sobie radzi doskonale,nie zostawia uczucia sciagniecia na twarzy,bardzo wydajny,na pewno kupie kolejne opakowanie kiedy to mi sie skonczy!same plusy a cena to ok £10 w boots.
-Nivea tonik pure and natural uzywam go dwa razy dziennie.
Nie zachwycil mnie szczegolnie,nie kupie ponownie,uczucie sciagniecia cery jest za mocne jak dla mnie.Zaplacilam za niego £2 w promocji w superdrugs.Kiedy wykoncze ten kupie sobie clinique tyle juz o nim slyszalam ze zal nie sprobowac.
-Garnier Simply Essentails 2 w 1 to dwufazowy produkt do demakijazu oczy .
Nigdy wiecj nie kupie takiego typu produktu.Jest bardzo olejowy!Srednio zmywa maskare,byl tani bo tylko £2 w wilkinsonie w promocji ale odstawiam go!Vichy i Bioderma sa wystarczajace i radza sobie swietnie!
Podsumowujac,najbardziej lubie i polecam pierwsze trzy produkty sa warte ceny i swietnie sie sprawdzaja!Goraco je polecam.x

2 komentarze:

  1. Ja też mam niezłą kolekcje swoich kosmetyków do oczyszczania twarzy masakra ale wiele słyszałam dobrego o Vichy Normaderm ;D i tu kolejne potwierdzenie :)

    No życzę powodzenia w prowadzeniu Bloga ;D (Trzymam kciuki) !!
    Łączy nas to ,że to też było moje noworoczne postanowienie i może też nie mam za wiele jeszcze ale zapraszam :) z czasem będzie lepiej

    http://oliviaczarna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam vichy,nie znam osoby ktora nie jest zadowolona ztego produktu ;)
      x

      Usuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x