Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

kremy ktorych teraz uzywam.



Tych kremow aktualnie uzywam,do jednego z nich wroce napewno.

-Soraya krem pod oczy intensywnie przeciw zmarszczkowy

*nadaje sie do codziennej pielegnacji
*zawiera olej z kielkow pszenicy
*stosuje go dwa razy dziennie
*przyjemna kremowa konsystencja
*bardzo delikatny zapach
*szybko sie wchlania
*cena okolo £3-15ml-wazny 12m od otwarcia
**jestem z niego zadowolona ale po skonczeniu poszukam czegos innego

-Nivea visage Q10 plus krem przeciw zmarszczkowy na dzien z filrem SPF 15

*ladne opakowanie,szklany sloiczek z plastikowa nakretka
*zapach typowy dla kremow nivea ;) (sadze ze kazdy wie co mam na mysli) ktory ja lubie
*szybko sie wchlania
*ja uzywam go na wieczor na twarz i szyje
Kupilam krem na noc z tej samej serii ale bardzo mnie po nim wysypalo wiec zamieszkal w kosmetyczce u przyjaciolki,ktorej przypasowal
*Za oba kremy w promocji w boots zaplacilam £12.
Bez promocji cena to ok £10-£11.
*50ml-wazny 12m od otwarcia
**krem dobry ale u mnie pod makijaz sie nie sprawdzil,cena nie jest zla jesli krem jest w promocji,ale do niego nie wroce

-Ziaja sopot spa receptura mlodosci 30+

*krem ujedrniajacy przeciw zmarszczkowy
*krem ma cudowna konsystencja
*bardzo szybko sie wchlania
*mam 26 lat ale juz zaczynam stosowam takie kremy bo juz mi blizej niz dalej do 30stki ;)
*krem ma cudowny sklad min:solanka sopocka,wit e,filtry uva i uvb,prov b5
*jest swietny pod makijaz
*50ml-cena ok £2!!!!!(super)-wazny 12m od otwarcia
**moj ulubieniec,napewno do niego wroce,chce jeszcze sprobowac z tej samej lini zelu pod prysznic i scrabu

-Ziaja krem wygladzajacy 25+

*dosyc intensywny zapach
*przyjemna konsystencja
*szybko sie wchlania (poltlusty)
*doskonaly zarowno pod makijaz jak i na noc
*50ml-cena ok £2-wazny 12m od otwarcia
**sprobowalam,ale raczej go nie odkupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x