Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

glossybox styczen 2013 uk

tak prezentuje sie moj styczniowy glossybox :))
 
 
swietna,duza ulotka,ktora dokladnie opisuje produkty,ich zastosowanie,cene
 
zaczynamy:
 
vichy normaderm (czyli cos co lubieeee) produkt 3w1
moze byc uzywany jako maseczka lub jako kremmyjacy do buzi
juz wiem ze bede zadowolona
a i probka jest spora
dostalismy 50ml,pelny produkt 125ml-11 funtow
dla mnie duzy plus!
 
pomadka ochronna o dosyc mocnym zapachu (kropki mietowych jak to na yt uslyszalam)
w ostatnim pudelku dostalam pomadke ze sleek i raczej kolorowe produkty do ust wole,no ale...
dostalam pelny produkt 4.6g warty 1.99 f wiec cos tanio tanio....
 
tonik do twarzy
o dosyc intensywnym zapachu,sproboje,zobacze,dam znac jaki jest
dostalam 30ml,a pelnowymiarowy tonik 50ml to koszt 27.50 f
 
cos co ja lubie czyli maseczka,relaksujaca
delikatny zapach,zelowa konsystencja
wyglada obiecujaco!
dostalam 30ml,pelnowymiarowe opakowanie 100ml koszuje 32f
 
jako ostatnio duet to serum i maska
na twarz i szyje
lubie maseczki wiec taki produkt mnie cieszy
dostalam proble serum 5ml a maseczka 7ml
pelnowymiarowy zestawt step 1 50ml i step 2 75ml cena 27.50 f
 
podsumowujac,glossybox w styczniu w uk nazywa sie detox,kosmetyki pielegnacyjne,ja jestem zadowolona z zawartosci,a czy bede z dzialania sie okaze ;)

1 komentarz:

  1. ja juz nie dostaje pudelek, ich obsluga zniechecila mnie oraz zawartosc nie zawsze powalala mnie na kolana.

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x