Obserwatorzy

piątek, 6 lutego 2015

MAKEUP REVOLUTION sold out

Mam dla Was kika zdjęć w których chce pokazac jak prezentuje się cien marki makeup revolution SOLD OUT.
Cena to tylko 1funt.Perlowe wykończenia,rewelacyjna pigmentacja,swietna trwalosc,latwo się blenduje i idealnie trzyma na powiekach z kazda baza.Piekny solo.Idealny do szybkich makijaży.
Brazowo-zloty cieply odcien pięknie będzie wygladal przy każdej teczowce.
W opakowaniu dostejemy 3,3g.Pierwszy pojedynczy cien (promisland) MR kupiłam kilka miesięcy temu,czesto używam a praktycznie nie widać zużycia.W konsystencji cienia sa lekko mokre.
Możecie kupic je w szafach makeup revolution w sklepach superdrug oraz online.
U mnie te pojedyncze cienia sprawdzają się świetnie.
Ale u mojej przyjaciolki sa w kategorii sredniakow,mimo ze nie ma ona tłustych czy opadających powiek.
Zatem do Was zależy czy macie ochote wydac tego 1 funcika i sprawdzić jakie wrazenia wywolaja ;)
 
MOJA OCENA:
CENA 10/10
TRWALOSC 10/10
PIGMENTACJA 10/10
 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten cień.Uwielbiam wszystkie beże,brązy i złoto na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mma ten cień promisland kupiłam bo zoabczyłam go u ciebie na filmiku i jestem zachwycona!!! Jak tylko zurzyje co nieco cieni to musze zakupić i ten!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja póki co się skusiłam na całą paletę, mam nadzieje że cienie w niej też będą takiej dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x