Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Sleek Del Mar VOLUME 1 /swatches+makeUp

Kolejna piekna kompozycja kolorow od Sleek del mar vol 1
piekna paleta barw,ktorych brakowało w mojej kolekcji
swietna pigmentacja/nalozone na baze sa jeszcze wyraźniejsze,cienie się nie osypują,nie pyla!
Przyznam szczerze,ze kiedy zobaczyłam ja pierwszy raz na blogach nie poczułam:MUSISZ TO MIEC!Wrecz pomyslalam ze to taki sredniak.Jednak kiedy zobaczyłam makijaże jakie dziewczyny z nia wykonują oraz pigmentacje-zmieniłam zdanie!
tak wygladaja cienie bez bazy
a tak na bazie UD original/gorny rząd z baza,dolny bez
a to mój dzisiejszy makijaż wykonany ta paletka
wiem wiem,tusz mi się lekko odbil...na rzesach essence get big lashes,brwi MUFE aqua brow 40

 
 
paletke zakupiłam na ebay za 7,90f z darmowa wysylka
dajcie znac czy kolory się Wam podobają
oraz czy planujecie jej zakup!
milej majówki
Ania
 

19 komentarzy:

  1. Ja początkowo bardzo ją chciałam, ale na razie się powstrzymuję. Chociaż zobaczymy, może w końcu do mnie trafi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej zaczyna mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, kolory w paletce wspaniałe. Ja mam kolorową Snapshots, więc chyba tej nie będę kupować, chociaż kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki niby tez nie moje, ale oczko sliczne wyczarowałaś ;;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała się zaopatrzyć w jakieś kolorowe cienie ;)) . Bardzo ładny makijaż :) ,

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorki bardzo fajne, zgadzam się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kolory na Twojej powiece

    OdpowiedzUsuń
  8. ten fioletowy jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie kolory idealnie jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne odicenie ma ta paletka :0 zakochałam sie normalnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory, a makijaż wyszedł Ci cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja bym chciala, bardzo bardzo ale na razie nic nie kupuje takie moje postanowienie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie na bloga gdzie zebrane są konkursy kosmetyczne http://rozdaniaikonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie poszukuję takiej palety cieni, ale chciałabym bardziej intensywne kolorki. a co tam cienie, jakie Ty masz rzęsy! :D
    I zapraszam do siebie na konkurs. Do wygrania karta upominkowa H&M o wartości 50zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne odcienie! Na powiekach wyglądają jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie w tamtym tygodniu ją zakupiłam i jest świetna;) Fajnie, że zrobiło się ciepło i można eksperymentować z kolorami.Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna paletka, na jakim Ebayu kupiłaś ją? niemieckim? :)

    kobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Urzekł mnie ten niebieski makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x