Obserwatorzy

niedziela, 2 marca 2014

HYDRALURON moja opinia

Bohaterem dzisiejszego posta będzie hydraluron,produkt marki indeedlabs.Uzywam go od ok 8-10 tygodni wiec to już najlepszy czas żeby napisac o nim kilka/pochlebnych slow!
 
CO MOWI PRODUCENT?
  • pierwszy na swiecie kwas hialuronowy,ktory nie jest pochodzenia zwierzęcego
  • skład wolny od parabenow
  • bezzapachowa lekka formula
  • do każdego rodzaju cery/dla każdego wieku
  • serum należy stosować dwa razy dziennie pod krem
  • OBIETNICE:dzieki innowacyjnej formule skora ma być miekka,elastyczna,mocniej i dluzej nawilzona w ciągu dnia

MOJA OPINIA:
  • jeśli chodzi o cene to ok 25f za 30ml,czesto można kupic jednak w boots na promocji 3za2 lub -33%
  • wydajność,mysle ze max 3 miesiące,moje opakowanie już powoli wykańczam/uzywam go dwa razy dziennie
  • bardzo lekka(bezzapachowa)zelowa formula,ktora wchłania się w kilka sekund
  • ja wiadomo kwas hialuronowy to bardzo porzadany składnik w kosmetykach,pomaga utrzymać prawidłowy poziom wody w skorze czyli poziom nawilżenia!jesli skora nie jest odpowiednio nawilzona staje się szara,zmeczona
  • jeśli skonczylas 25 lat to kosmetyk idealny dla Ciebie,ktory uzupelni braki tego cennego składnika,pomoze utrzymać cere w dobrej kondycji
  • oczywiście nie można wymagac od niego cudow!na stan dobrze wygladajacej cery sklada się mala masa czynnikow (dobrze dopasowana pielegnacja,dieta,styl zycia)
  • ja używam go z kremem mocno nawilzajacym z lirack i widze ze moja cera po tym duecie jest mocno nawilzona,koloryt jest ujednolicony,co zresztą możecie zobaczyć w filmikach na moim kanale gdzie robie dla Was rozne testy na zywo
  • uzywalam już roznych typow serum (po takich olejkowych często mam wysyp nieprzyjaciol),ale to sprawdza się u mnie najlepiej!widze efekty jego działania i co ważne nie zapchalo mnie!
Moje opakowanie dobija już denka i na pewno kupie kolejne!
W mojej pielęgnacji stawiam na mocne nawilżania a to serum sprawia,ze kremy których używam dzialaja jeszcze mocniej,jeszcze glebiej!
Cena jest wysoka,ale moim zdaniem warto!
Warto inwestować w pielgnacje!
 
Starałam się w tym poscie opisac to serum prostym jezykiem,bez dodatkowych chemicznych terminow (jeśli chodzi o skład i formule).Mam nadzieje ze się recenzja się Wam przyda!
Jeśli go używacie,napiszcie w kometarzach jaka jest Wasza opinia
Jeśli macie jakies pytania:piszcie je w komentarzach a ja postaram się na nie odpowiedzieć.
x x x

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ciężko jest znac wszystko co jest na rynku ;)
      w UK sporo dziewczyn go używa i poleca

      Usuń
  2. ale dawno mnie u Ciebie nie było!
    jaka zmiana bloga :)
    podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos mnie ten produkt nie kusi.. kwasy i tym podobne jakos mnie przerazaja :/
    chyba obecna pielegnacja mi sluzy wiec na razie nie planuje zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie spotkałam się z tym produktem, ale wydaje się ciekawy ;) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze tego kosmetyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam pytanie. Czy kwas hialuronowy można stosować w wieku 17 lat? Mam niby tłustą skórę, ale strasznie się łuszczy i jak ją tak dotykam to wydaje się być taka sucha. W dodatku żaden krem na nią nie działa wystarczająco. Niektóre moje znajome go używają, ale czy to nie jest za wcześnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co piszesz to wydaje się świetny produkt , chyba go kupię :)
    Obs za obs ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Jeśli polubisz : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214 to ja zaobserwuje cię z trzech kont :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:) Mam bardzo ciekawe rozdani:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zastanowić nad tym serum ;)) Tyle już dziewczyn chwali a jak wiadomo nawilżenie najważniejsze ;) dzięki Aniu za posta ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest to moje odkrycie kosmetyczne 2013 roku. Mam już drugą tubkę:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Duży plus za to, że nie jest pochodzenia zwierzęcego. Z racji światopoglądu jest to dla mnie mega ważne.
    Super blog, fajnie piszesz te recenzje. :D
    A u mnie nowe zdjęcia z ESKAPADY i NIESPODZIANKA od eska.pl !!!! :D
    https://www.made-by-niko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś otagowana!:)
    Zaprasza do zabawy- piękno tkwi w detalach- pokaż ulubione elementy swojego pokoju. Tag sprawi, że lepiej się poznamy, a może zainspirujemy? 
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam coś o tym, niezłą rzecz :)

    http://striking-rose.blogspot.com/
    Jeśli się spodoba-zaobserwuj!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiam sie nad kupnem od dawna,po Twojej ocenie chyba jednak sie skusze:)nie wplywa na jakosc i trwalosc makijazu?ps filmiki z yt subskrybuje od jakiegos czasu,a na blog trafilam dopiero ostatnio;))i juz tu zostane;))pozdrawiam z deszczowej Szkocji

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam serdecznie na rozdanko. Znajdzie się coś dla każdego ponieważ jest aż 5 zestawów co za tym idzie 5 zwycięzców. W tym m.in. Nowe balsamiki od organique http://pazurkiumyszy.blogspot.com/2014/03/rozdanie-wygrywa-5-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam ostatnio w Polsce żel z Eveline. Jestem mega ciekawa, jak to się u mnie sprawdzi. W Bootsie widziałam całą serię kosmetyków z Indeed :) Skuszę się, jak tylko wykończę kwas z Eveline.
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena troszeczke za duza. Znasz moze jakis tanszy zamiennik?
    Pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x