Obserwatorzy

niedziela, 24 listopada 2013

za co POKOCHALAM chocomanie od TBS??

Witam po kolejnej przerwie w blogowaniu,tym razem spowodowana praca oraz przygotowaniami do slubu.Chce sie dzisiaj z Wami podzielic moja opinia na temat maselka do ciala z the body shop.Chocomania to juz nie nowosc,rok temu pojawialo sie juz sporo recenzji tego produktu.Sama zachecona pozytywnymi opiniami poszlam do sklepu zeby powachac i pomacac ;) Jednak zapach byl tak okropnie duszaco slodki i az przytlaczajacy ze nie kupilam masla.Kilka tygodni temu byla w tbs wyprzedaz maselek z 13f na 5f.Kolejny raz pomacalam i powachalam chocomanie i co sie okazalo?ze zapach nie byl az tak mocny jak pamietalam go z pierwszego wrazenia,dlatego skuszona promocja kupila je tym razem.Nie mam pojecia czy zmienili formule,sklad,zapach....?Same musicie je powachac przed kupnem poniewaz i tak nie kazdemu ten zapach przypadnie do gustu.
Jak napewno juz wiecie,nie czytam skladow.Jednak dla zainteresowanych zrobila jego zdjecie i sami mozecie ocenic czy sklad Wam pasuje czy nie.Tak jak juz napislam za maselko zaplacilam jedyne 5f.Zamkniete jest w mega wygodnym odkrecanym opakowaniu z ktorego bez problemu mozna wydobyc produkt do konca.Zapach,jak wspomnialam nie dla kazdego.Slodkie,ale nie duszacy,ma cos w sobie czego nie potrafie opisac...moze otulajacy?Napewno kazdy fan czekolady sie w nim zakocha.Konsystencja jest niesamowita poniewaz!Mega zbita,roztapia sie na ciepe pod wplywem ciepla dloni.Maselka uzywam regolarnie od 3 tygodni a zuzycie to ok 1/3.Skora pozostaje po nim nawilzona tak jak obiecuje producent przez 48 godz!Takze jesli jestescie leniuchami w nawilzaniu ciala-to fajna opcja dla Was.Dodatkowo zapach utrzymuje sie na skorze do rana.
PODSUMOWUJAC: Plusy:czesto mozna dostac je na promocji 5f to swietna cena,opakowanie,konsystencja,wydajnosc,zapach,poziom nawilzania 5/5,przyjemnosc w uzywaniu.Minusy:dla mnie brak!


 
 
serdecznie Wam polecam to maselko!juz dawno nie byla az tak zadowolona z kosmetyku na ktory wydalam tylko 5f :)
a juz jutro pojawi sie recenzja kolejnego produktu z tbs
milej niedzieli
buziaki

41 komentarzy:

  1. Przypuszczam, że pewnie zapach by mi nie spasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli nie powachac nie bedziesz wiedziec x

      Usuń
  2. Zapach kuszący, na pewno bym się w nim zakochała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli bedziesz w tbs koniecznie sprawdz x

      Usuń
  3. myślę, że kiedyś się skuszę na to masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. honeymania i chocomania z tbs skradly moje serce!polecam x

      Usuń
  4. Ja miałam tylko miodowe masełko od nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mialam miodowe i bylo swietne!tez o nim pisalam na blogu x

      Usuń
  5. Uwielbiam wszystko co czekoladowe <3 z chęcią bym przygarnęła .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo fajna cena jak za duże opakowanie! A i skład całkiem przyjemny, bogaty - nie ma się co dziwić, że tak dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nawilzenia daje takie ze naprawde 48godz trzyma!

      Usuń
  7. Bardzo lubię masła z TBS , niestety moje malinowe właśnie się kończy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa jak pachnie,bo jeszcze go nie sprawdzalam x

      Usuń
  8. CHętnie bym wypróbowała bo uwielbiam czekoladowe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez,polecam z tanszych kosmetykow farmona maslo do ciala gorzka czekolada i pistacje!

      Usuń
  9. czekolada nie do konca mi pasuje, ale mam mango i jestem super zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja narazie walczę z masłem Farmony czekolada i pistacje, jak kiedyś mi się uda go zużyć to pewnie sięgnę to te cudo z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mialam to maslo o ktory piszesz-uwielbiama je!napewno tez do niego wroce na zime x

      Usuń
  11. Cześć
    Nie wiem czy juz ci pisałam, że mam nowego bloga.
    Stąd moje pytanie czy chciałabyś być dodana do jego bazy?
    Jeśli tak to zapraszam po szczegóły.

    bazafajnychblogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie jego zapach, jak kiedyś dorwę to na pewno powącham, bo bardzo lubię czekoladę, chociaż różne kosmetyki o tym zapachu(oczywiście nie z tbs), które miałam, jak dotąd pachniały dość chemicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta czekolada nie jest chemiczna,jest taka mleczna,slodka,naprawde niepowtarzalna!

      Usuń
  13. to masełko wygląda tak apetycznie że by się je zjadło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ich masełka , chociaż w miodowym przesadzili z zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi miodowe bardzo przypadlo go gustu
      ale zapach to zawsze kwestia gustu :)

      Usuń
  15. Wygląda naprawdę kusząco !! Zapach z pewnością świetny ^^ Ja używam masła z Green Pharmacy - różane i też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wszystko co rozane i lawendowe u mnie jest na NIE ;)

      Usuń
  16. już mi się podoba :) ja mam teraz żel pod prysznic o zapachu czekolady Planeta Organica i pachnie jak budyń/mus czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow!musi pachniec pieknie!uwielbiam takie zapachy x

      Usuń
  17. pewnie chciałabym je zjeść ;P ale ja jakoś wciąż nie mogę się przekonać do maseł do ciała ;P
    Agwer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie takie prawdziwe masla bo daja mi najlepsze nawilzenie :)

      Usuń
  18. uwielbiam masło do ust chocomanii :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm zapach musi być urzekający<3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wiem czemu, ale zapach tej czekoladowej serii trochę mnie mdli :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm....a mowilas ze uwielbiasz slodycze ;) x

      Usuń
  21. z wielką chęcią bym je wypróbowała, ale cena w złotówkach i przy polskich zarobkach nieco mnie zniechęca ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x