Obserwatorzy

czwartek, 14 listopada 2013

moja kolekcja:POMADKI i BLYSZCZYKI

Zapraszam na filmik w ktorym pokazuje Wam swoja kolekcje pomade i blyszczykow.Pokaze pomadki od 1f-30f.Okazuje sie ze tansze pomadki np z MUA sprawdzaja sie o niebo lepiej niz te z chanel....Jesli jestescie ciekawi jakich odcieni mam u siebie najwiecej i co polecam-zapraszam do ogladania!

Dzisiaj krece vloga,czyli kolejny dzien ze mna.Pokaze Wam co przyszlo do mnie z MAC,jakie fajne swiateczne dekoracje znajdziecie w Wilkinson,stroj dnia,room tour sypialni(juz dawno obiecanu) oraz ksiazki na jesien ktore polecam :)
 
 

23 komentarze:

  1. Hehe ja mam 7 pomadek ochronnych, 7 balsamów w słoiczkach, 7 błyszczyków i... 1 szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah dużo tego masz :))

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja bardzo ciekawa :) A filmiki coraz lepsze Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten ''stojak'' na pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za ten filmik. Niedługo lecę do Anglii i na pewno coś sobie kupię:) Dla mnie najważniejszą rzeczą przy pomadkach jest kolor (musi być chłodny, ewentualnie neutralny), a potem trwałość. Kocham Revlon Colorstay Ultimate Suede (035 i 070). Są "suche", ale nie wysuszają ust, ich największym plusem jest trwałość i satynowe wykończenie. Z czerwieni pomadka MakeUpForEver odcień Moulin Rouge - piękny kolor, ale niestety bardzo sucha, przez co źle się ją nakłada. Niedawno też kupiłam IsaDora Color Chock glossy lip stain, pomadka-lakier, bardzo trwała, z połyskiem. Kolor 56 (Vintage Wine) - najciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety moja kolekcja przy Twojej się chowa Aniu :<

    OdpowiedzUsuń
  7. jej kolekcje to masz niesamowitą:p a ja myślałam, ze mam dużo pomadek:p

    OdpowiedzUsuń
  8. jest tego trochę, fajne kolory
    mi też przydałoby się zaktualizować taki post

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo lubię takie filmiki :)
    chętnie zobaczę i może podpatrzę coś dla siebie, bo przecież szminek nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam że ja jestem kolekcjonerką szminek, błyszczyków itp. niezła kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  11. ojojo :D ciekawe kiedy je wszystkie zużyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę, że kolekcja wcale nie mała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo, ale dużo kolorków by mi pasowało od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego :) ja mam może z połowę tego, co Ty albo mniej :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x