Obserwatorzy

piątek, 13 września 2013

Sleek THE ORIGINAL+test na zywo

Pokazywalam Wam ostatnio swoja kolekcje paletek.Byla tam paletka sleek the original po ktora zbyt czesto nie siegalam,dlatego dzis pokaze Wam jej swatche i zrobie z nia prosty,ale efektowym makijaz :)
 

mysle ze kazda z Was znajdzie w niej cos dla siebie
 
troche brazu,zieleni,niebieskosci oraz (7,8,9) jasne uniwersalne kolory
na powiece mam juz baze pod cienie z essence,od wewnetrznego kacika na 2/3 dlugosci powieki aplikuje plaskim pedzelkiem cien nr 7
cien nr 5 aplikuje w wewnetrzym kaciku,delikatnie rozcieram gora granice na calej dlugosci,oraz przejscie miedzy dwoma cieniami
na pedzelek do blendowania z naturalnego wlosia nakladam cien nr 3 i delikatnie zaznaczam nim zalamanie powieki i rozcieram lekko w kierunku kacika oka
dolna powieke zaznaczam do polowy mieszajac cienie 3+5,a w wewnetrzny kacik cien nr 7
 
 rzesy tuszuje mascara maxfactor masterpiece (test na zywo tej mascary jest u mnie na kanale) na twarzy mam podklad estee lauder double wear,ktorego juz nie przypudrowuje,na policzkach estee lauder bronze goddess a na brwiach henna,usta pomadka MUA odcien nr 14 (ale nie jestem pewna poniewaz pomieszalam nakretki...)
planuje zrobic jeszcze 1 lub 2 makijaze z ta paletka zeby pokazac Wam jej mozliwosci
 
 
a juz jutro UNBOXING wrzesniowego glossybox,powiem wstepnie ze moja ocena to 5/5!
x
 

51 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale zawsze jak miałam kupić paletkę Sleeka, to zawsze akurat tą nie biore pod uwagę. Może kiedyś w końcu ją zakupię, bo widzę, że nie jest najgorsza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest najgorsza :) mysle ze to takie uniwersalne kolory dla kazdej ktorymi krzywdy sobie nie mozna zrobic,dobre do dziennego i wieczorowego makijazu :)

      Usuń
  2. ja jakoś wolę inne paletki sleeka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolorki ma ta paletka !

    pozdrawiam
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. odcień numer 7 mi się podoba, w ogóle makijaż także jest piękny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś miałam ją kupić a teraz po głowie chodzi mi Vintage Romance :) te wrzosy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez ja napewno kupie
      piekne kolory,ale jeszcze w superdrug jej nie ma :(

      Usuń
    2. to jakas masakra zeby w polsce byly juz palety a w UK nie ;/

      Usuń
    3. widzialam ze jest juz na stronie sleek,ale nie chce placic za wysylke wiec poczekam az bedzie w drogerii :)

      Usuń
  6. To była moja pierwsza paletka Sleeka kupiona chyba z 4 lata temu :). Badzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana widziałam filmik,ależ Ty masz długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po mamie ;) moj brat ma za to jeszcze dluzsze i ciemniejsze :)

      Usuń
  8. Mnie się ta paleta średnio podoba, Nie wiem czy kiedyś ja kupię, ma takie kolory, które nie wiem czy będę używała. Makijaż za to bardzo do Ciebie pasuje i mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki na paletce raczej nie moje,ale makijaż śliczny wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokazuje swatche zeby mozna bylo sie jedynie przyjzec kolora,nikogo nigdy nie namawiam do kupna ;) x

      Usuń
  10. Super efekt :P jednak wolę 2 warstwu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zawsze kwestia gustu,ja lubie bardzo mocno wytuszowane rzesy :)

      Usuń
  11. ja uwielbiam wszystkie paletki sleeka ! <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja piernicze! Te oczyska masz zabójcze! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Paleta jest świetna ;) i makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha wczoraj robiłam zdjęcia moich Sleeków, bo szykuję ich recenzje :D
    jak zwykle śliczny makijaż!! :)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  15. jezu jaki świetny makijaż <3
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej paletki to podoba mi się 6 kolorków. Szkoda, że nie ma możliwości ułożenia sobie np. swojej indywidualnej paletki z wybranych cieni Sleek'a dostępnych w ich wszystkich paletkach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny pomysl!i faktycznie szkoda ze nie mozna sobie takiej paletki komponowac x

      Usuń
  17. Ładnie, ale chyba do Ciebie nie pasują takie kolory :)
    A paletki zazdroszczę :P Zamówiłam sobie inną i czekam już 4 dni, zaczynam się niecierpliwić.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem pasuje :) pasuje do kazdego koloru oczu bo to taka morska zielen :)

      Usuń
  18. ..swietne kolory, nie mam jeszcze tej palety ale moze sie skusze.
    Swietny makijaz, bardzo ladnie Ci w niebieskim ..:)
    buziaki xxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie siegam po niebieskie cienie,ale przez to ze to taka morska zielen z granatem to sadze ze pasuje do moich oczu x

      Usuń
  19. Muszę przyznać,że kolory ma bardzo ciekawe;) Tej paletki jeszcze nie miałam,ale może kiedyś kupię:)...Świetny pomysł na makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny makijaż, lubię taki odcień morskiej zieleni na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. makijaż wyszedł ci genialny... zazdroszczę bo ja nie potrafię się tak malować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche checi+dobre cienie+dobre pedzle+duuuzo praktyki i kazda z nas potrafi sie dobrze malowac :)

      Usuń
  22. Pasują do Ciebie te kolorki ;) Powiem Ci coś w sekrecie - nienawidzę Cie za ten filmik! teraz Twoje rzęsy będą śniły mi się po nocach a jak na razie mam szlaban na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale komentarz :D to teraz juz wiesz co kupic na nastepnych zakupach ;) x

      Usuń
  23. Większość kolorów zdecydowanie nie moja.
    Jednak makijaż, który wykonałaś bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak mowilam w filmiku,nie siegalam po ta paletke zbyt czesto bo kolory jakos mi nie do konca odpowiadaly,jednak jak zrobilam swatche to jakos bardziej mi sie spodobaly :)

      Usuń
  24. Intensywne kolorki, uwielbiam takie. Makijaż wyszedł Ci perfekcyjnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie mocniejsze oczy :) milo mi ze Ci sie podoba buziaki!

      Usuń
  25. piękny makijaż wyczarowałaś!

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny makijaż, z przyjemnością się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x