Obserwatorzy

niedziela, 15 września 2013

ChciejLista JESIEN/ZIMA.

Czesc Wam!
czesto pokazujecie u siebie na blogach tzw chciejliste,lubie sprawdzac co planujecie kupic,co za Wami chodzi ;) pomyslalam ze pokaze Wam kilka rzeczy ktore planuje kupic w okresie jesienno/zimowym ,tak jak pisze PLANUJE wiec nie wiem na 100% czy kupie wszystko co pokazuje w tym poscie.Dajcie znac co Wy planujecie kupic w najblizszym czasie!
 
Kolejna farbotka,tym razem z ciemnego filcu z duza piekna czacha!
podklad Estee Lauder
w odcieniu pure beige
(mam obecnie probke w tym odcieniu bardzo podoba mi sie jaki efekt daje na mojej cerze)
 
 
cos na jesien,czyli sweter a la kurteczka z River Island
jeszcze jej nie mierzylam takze niewiem jak bedzie na mnie lezec,ale bardzo mi sie podoba!
buty na jesien/Zima-mysle ze fajnie by wygladaly to tej kurtki i torebki ;)
 
swieca YC z serii Q3 November Rain
 
balsam brazujacy z Lirene,wczesniej mialam wersje do jasnej karnacji,dlatego teraz chce wyprobowac ta druga wersje.Odrobina zdrowej opalenizny plus piekny kawowy zapach=super zestaw na zime!
(myslalam nad maselkie z tbs ale 13f... :/ )
 
 
przypominam o rozdaniu,w ktorym jedna z Was zgarnie moj ulubiony krem bb missa m perfect cover KLIK KLIK szczegoly w opisie!rozdanie trwa do 21 wrzesnia,a wyniki oglosze 22.09 na fb
x
 


41 komentarzy:

  1. To wdzianko jest super! Niestety ja nigdzie nie mam RI ;C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwa kolo siebie wiec mam nadzieje ze je znajde :) x

      Usuń
  2. z Twojej listy, zamierzam kupić woski z YC, w ogóle takiej listy nie robiłam, ale to fajna sprawa:P muszę pomyśleć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po woski siegam najczesciej
      kupuje zestaw 10 szt za 10,50f na ebay
      swiece lubie,ale drogie...I nie pachna tak mocno jak tarty x

      Usuń
  3. Buty mi się bardzo podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mysle nad tym podkladem ale wolalabym go najpierw przetestowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam probke ktorej uzywam od ponad tyg
      kolor super,super krycie,nie do zdarcia,nie przypudrowuje juz go
      szkoda tylko ze nie ma pompki
      ale kupie go napewno
      bylam w boots I konsultantka mi kolorek dobrala
      x x x

      Usuń
  5. Zapach November Rain bardzo mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. balsam brązujący z Lirene znamy i lubimy:) Fajna ta Twoja lista Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten balsam z Lirene i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wdzianko super, też mi się podobało, ale niestety w moich warszawskich RI nigdzie o nie ma :)
    A ten balsam brązujący to mój hit :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze bedzie fajnie wygladac na mnie
      i ze uda mi sie je kupic x

      Usuń
  9. fajny pomysł z tą chciejlistą :) u mnie mało wykonalny, bo zmieniam co chwilę zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się torba! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama u siebie zrobiłam taką listę i będę do tego dążyła by się udało kupić chociaż część :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka super :D też muszę ogarnąć post z chciej listą ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna chciejlista :)
    ja planowałam zakup butów na jesień/zimę (podobnych do tych, które zdjęcie dodałaś ;)) i dzisiaj kupiłam :) jednak nie czarne, tylko brązowe. przy okazji kupiłam też czarne baleriny ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musze w primarku ich poszukac tzn podobnych bo napewno beda tansze niz w hm czy RI x

      Usuń
  14. Sweterek,buty i torba bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mnie urzekł ten sweterek z River Island, ale nie mieli mojego rozmiaru, muszę się znowu przejść i zobaczyć:) na świeczke też bym miała ochotę:)
    polecam Ci balsam Dove Summer Glow, daje na prawdę świetny efekt, super opala, ten do ciemnej karnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oh!! ten podklad jest rewelacyjny!! tylko jego cena..;( eh:) pozdrawiam:*
    //http://atramworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostalam kasiure na urodziny wiec pewnie kupie ;)

      Usuń
  17. Miałam ten balsam brązujący dawno temu jak jeszcze chciałam mieć opaleniznę:) Przyznam, że to był najlepszy z testowanych przeze mnie balsamów :) Mimo, że mam jasną cerę, dla mnie był jak najbardziej w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynie nie podpasuej komus kto nie lubi zapachu kawy
      ja nawet buzie nim smaruje
      bo mnie nie wysypuje po nim!

      Usuń
  18. mmm. świeczka od YC też jest na mojej liście, ale o zapachu Pink Dragon Fruit ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. torba, torba, torba - rewelka :) trzymam kciuki, za to by plany zmienily sie w rzeczywistosc :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x