Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

dzienny makijaz z paletka Sleek Oh So Special / krok po kroku.

dzisiaj kolejny makijaz z paletka Sleek ( oh so special )
moja wersja makijazu dziennego,zapraszam :)
tak prezentuje sie paletka
zrobilam swatche z nazwami cieni jesli jeszcze jej nie macie
cienie jak widac dobrze napigmentowane
maty+perly moj ulubiony kolor w tej paletce to celebrate
na powiece mam juz baze z no7
cieniem ribbon paluje 3/4 powieki
cieniem celebrate zaznaczam zewnetrzny kacik
na przejscie pomiedzy cieniami aplikuje gateu
czyli taki lekki blyszczacy akcent
pedzelkiem do blendowania i cieniem organza rozcieram gore granice cieni
dolna powieke delikatnie zaznaczam cieniem celebrate
nakladam rozswietlacz w wewnetrzne kaciki
podkrecam rzesy zalotka
tuszuje mascara miss sporty studio lash
konturuje buzie W7 Honolulu
a na usta nakladam matowy blyszczyk collection 2000 w odcieniu fair cake 3
wystarczy domalowac kreske eyelinerem a makijaz bedzie wyrazniejszy/bardziej wieczorowy
 
i tak prezentuje sie moj dzisiejszy makijaz
dajcie znac czy sie Wam podoba :)
x
 

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dla mnie seksi to czerwone usta+gruba kreska czyli cos w styli pin up girl :)

      Usuń
  2. wow kolory sa mega!
    Masz śliczny kolorek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje,bardzo lubie te matowe pomadko/blyszczyki
      super sie utrzymuja na ustach
      jedyny minus to to ze brzydako sie zjadaja...

      Usuń
  3. A mój ulubiony cień z tej paletki to właśnie Ribbon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletkę już ponad rok i nie wpadłam na takie połączenie ;) Może dla tego, że mi najmniej podoba się cień celebrate. Mój ulubiony to Gift basket :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie uzywam tej paletki zbyt czesto
      jesli ktos szuka zestawu kolorow na codzienne makijaze z mocniejszymi akcentami-to napewno bedzie dobry wybor :)

      Usuń
  5. ślicznie wygląda i taką paletkę Sleeka też na pewno sobie sprawię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)
      napewno bedzie Ci dobre i dlugooo sluzyc x

      Usuń
  6. świetna paletka i Twój makijaż jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę błyszczyka! wygląda rewelacyjnie razem z celebrate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tansze odpowiedniki tych z manhattan ktore sa dostepne w polsce

      Usuń
  8. nie mam tej paletki, ale patrząc na swatche bardzo podoba mi się ribbon i organza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wlasnie myslalam zeby zrobic swatche z nazwami moze to kogos zachecie do kupna :) przy nastepnych makijazach tez tak pokaze paletke

      Usuń
  9. Ślicznie Ci wyszło;) ładne połącznie kolorów;) Też mam tą paletkę i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolory wyglądają świetnie na Twoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba!
    jak zresztą każdy z Twoich makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy makijaż ja osobiście lubię ciemne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  13. moj dzisiejszy makijaz w porownaniu z Twoim chowa się strasznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te paletkę :) bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię tą paletkę sleeka a makijaż jak zawsze śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tobie w nim ślicznie :) Musze spróbować takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy Twojej urodzie malo co nie pasuje x

      Usuń
    2. nie przesadzaj :) mam strasznie duży nos :( Twój jest zgrabniutki przy moim :) dlatego u mnie zdjęcia robione z bliska samej sobie wyglądają koszmarniasto :(

      Usuń
  17. Podoba mi się! ; ) ale ta paletka ma ładne kolory : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie. To chyba moja ulubiona palenia od sleeka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny makijaż :) Mam tę paletkę, muszę zmalować oczy według Twojego wzoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tej paletki jeszcze u mnie brakuje :) Mam 4 inne Sleek'i i dopiero teraz zaczynam dostrzegać zalety Oh So Special :)
    makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 8 :) snapshots i ultra matts v1 i v2 to moje trzy ulubione

      Usuń
  21. Ładnie, bardzo ci pasuje taki makijaż:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu ;) Mam Sleeka, ale jakoś do tej pory tak tego nie łączyłam.. Może kiedyś ;-) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie mieszac cienie ze soba i robic makijaz z uzyciem paru paletek :)

      Usuń
  23. Super. Mam kilka palet sleeka ale ta najmniej mi odpowiadała. Wydawało mi się, że są to najsłabiej napigmentowane cienie ze wszystkich tych palet. Może jakaś podróba to była?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widac pigmentacja jest calkiem dobra
      ja nie lubie paletki au naturel
      czulam sie w niej brudna a nie pomalowana

      Usuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x