Obserwatorzy

sobota, 29 czerwca 2013

DENKO + nowosci MUA + plyta Chodakowskiej

czerwiec juz prawie za nami,weekend spedze w pracy,dlatego dzis post z czerwcowym denkiem 
  • kremowe mydlo pod prysznic o zapachu boskiej pomaranczy,maslo do ciala oraz peeling o ktorych dokladna recenzja TUTAJ
  • nivea zel pod prysznic z oliwka o zapachu melona,piekny zapach,super sie pieni,nawilza,nie trzeba juz uzywac balsam,bardzo delikatna formula dobra dla dzieci,napewno kupie ponownie
  • ziaja sopot spa peeling RECENZJA
  •  szampon z alterry morela i pszenica,straszny bubel...nie wydajny,sztuczny chemiczny zapach,slabo sie pienil,bardzo gesta zelowa konsystencja,napewno nie kupie ponownie
  • marion minutowa maseczka z octem z malin,piekny zapach,sprey z tej serii to moj KWC,jesli znajde pelnowymiarowe opakowanie kupie napewno
  • Timotei pure to kolejny bubel,pelna recenzja TUTAJ
  • batiste czyli suchy szampon,uwielbiam,uwielbiam,uwielbiam!!!
  • serum na koncowki z pantene,swietny product,mega wydajny,pieknie pachnie,opakowanie z pompka,moja koncowki wygladaly na 5+,napewno kupie ponownie,polecam serdecznie!
  • lierne balsam brazujacy moj KWC,kupie ponownie!pelna recenzja TUTAJ
  • loreal elnett lakier do wloso,moj ulubiony,kupuje go od lat,mam jeszcze 2 opakowania na zapasie
  • dove antiperspirant o zapachu zielonego ogorka,sprawdza sie u mnie swietnie,robi to co powinien,kupilam go w wersji 150ml skoncentrowane w 75ml,mniejsze opakowanie dobre do torebki,na wyjazdy,jednak nie bylo az tak wydajen jak wczesniejsza wersja,ale kupie ponownie,w sumie juz kupilam
  • soap and glory mydlo do twarzy 3w1,zapach bardzo meski,zelowa konsystencja,nie wysuszal cery,jednak nie kupie ponownie,oczekiwalam czegos wiecej od tego produktu
  • bielenda,czyli kolejny bubel o ktorym pisalam TUTAJ
 
  • missha m perfect cover,czyli azjatycki krem bb,moj KWC pelna recenzja TUTAJ
  • woda toaletowa Juliet czyli podrobka amore amore,sprawdzil sie jako odswiezacz powietrza w domu,na skorze sie nie utrzymywal wogole
  • elf makeup mist and set czyli fajny gadzet dla fanek makijazu,sprey krorym mozna psikac pedzle przed aplikacja kosmetykow mineralnych,oraz twarz przed nalozeniem kremu/bazy pod makijaz oraz na cala twarz na koniec makijazu,woda ta wiaze ze soba puder z podkladem,daje lekki naturalny efekt koncowy,byla bardzooo wydajna,kupie ponownie,polecam!
  • probka mascary benefit they are real,po ktorej moje rzesy wygladaja naprawde swietnie!co mozecie zobaczyc TUTAJ
  • probka kremu bandi,poniewaz to tylko probka nie mam zdania
  • garnier chusteczki z samoopalaczem do twrzy,niestety nie widzaialam roznicy przed i po uzyciu,nie kupie ponownie
  • yankee candle pink sands czyli dyfuzor zapachowy ktory okazal sie strasznym bublem...zapach byl praktycznie nie wyczuwalny,cena 10f....nie polecam,o wiele lepsze sa te z air wick
 
chce Wam jeszcze pokazac moje ostatnie zamowienie ze strony http://www.muastore.co.uk/ czyli paletke z 6 cieniami ktora sobie sama wybralam,do tego blekitny lakier i czerwona pomadka/tint w formie wysuwanej kredki,napewno zrobie osobny makijaz z tymi cieniami i pokaze Wam swatche
i na koniec moja dzisiejsza przesylka,czyli gazeta shape z plyta Ewy Chodkowskiej,koncze pisac post i odpalam plyte...postanowilam podjac wyzwanie,cwiczyc 6 razy w tygododniu,przez 12 tyg,czyli do 21 wrzesnia(urodziny) chcialabym zmniejszyc sie o minimum 1 rozmiar i zalozyc na urodzinowa kolacje sukienke w rozmiarze 12!planuje kupic sukienke w najblizszym czasie zebym miala widoczna motywacje :)


44 komentarze:

  1. Swietna paleta;)zaciekawil mnie takze spray z Elfa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobne spreye sa tez z mac,collection i wielu innych firm,wszystkie robia dokladnie to samo,roznia sie jedynie cena x

      Usuń
  2. Właśnie napisałam post o ulubieńcach i znalazł się tam ten żel z Nivei :) świetny produkt :) a co do szamponu z Alterry to mam podobne zdanie. Piękny kolor lakieru!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli jednym slowem moja pozytwna opinia o nivea tez sie u ciebie potwierdza :)

      Usuń
  3. nie miałam jeszcze Batiste, ale zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kazdy lubi zapach tropikalny,ja za nim nie przepadam,ale szampon sam w sobie dziaal swietnie,polecam.

      Usuń
  4. też uwielbiam suchy szampon batiste zawsze gości w mojej łazience i torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie wyglądają pięknie, czekam na makijaż z nimi. Też planuję zacząć ćwiczyć, może nawet od przyszłego tygodnia. Niech tylko znajdę w internecie jakieś ciekawe ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na you tube chodakowska ma swoj kanal na ktorym jest sporo filmikow

      Usuń
  6. Spore denko, fajne kosmetyki, na ten suchy szampon już dawno mam chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie swietne.
    Zycze powodzenia i tej motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. motywacji mam tyle ze mogle sie jeszcze nia podzielic ;)

      Usuń
  8. z takim postanowieniem na pewno uda Ci się schudnąc...zresztą przy regularnym ćwiczeniu z Ewą nie jest to wcale trudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzialam sporo zdjec przed i po,takze motywacja jest spora x

      Usuń
  9. Mega denko, ciekawe zużycia. Koniecznie muszę wypróbować suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję denka, uwielbiam ten pomarańczowy żel ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten lierne balsam brazujacy :) jest świetny! powracam do niego zawsze :) jest sprawdzony u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje kolejne opakowanie,planuje kupic teraz ten do ciemnej karnacji x

      Usuń
  12. wow, ale duże denko :) u mnie w czerwcu marnie z denkowaniem :( tylko 9 produktów wyszło :( obudziła się we mnie mania chomikowania resztek niestety :(
    Kosmetyki Mua bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czesc z tych kosmetykow uzywalam przez pare miesiecy oczywiscie
      jedyne co w 100% uzylam w tylko w czerwcu to oba szampony,bo byly mega nie wydaje

      Usuń
  13. Przy jakimkolwiek regularnym ćwiczeniu i zdrowym odżywianiu po miesiącu zobaczysz różnice:-)
    Co najfajniejsze?
    Że nie piszesz "od jutra", "od przyszłego tygodnia"...a "ODPALAM PŁYTĘ"! Super!! :D :D :D pisz o postępach, o tym co jest fajnego w takim wyzwaniu, o chwilach kryzysu i szczęścia- bo niestety ale pojawi się kryzys..ciało i umysł będą się buntować... przechodziłam to kilka razy- ale Insanity nauczyło mnie, że jeśli nie wygrasz ze sobą- zawsze będziesz przegranym...
    CO najważniejsze?
    Żeby słuchać swojego ciała: nie narzucaj sobie za dużo, powoli, stopniowo, małymi kroczkami dojdziesz do celu. Jeśli Twój Umysł mówi "nie chce mi się" nie słuchaj Go; jeśli Twoje Ciało mówi "jestem obolała- nie dam rady" i jeśli faktycznie czujesz, że to nie twój dzień- zrób sobie dzień przerwy, możesz również wybrać kilka ćwiczeń z zestawu Ewy i poświęcić im kilka minut, lub pójść na długi spacer:-)

    Zig Ziglar powiedział, że nie musisz być wielki, aby zacząć – ale musisz zacząć, aby zostać wielkim. Także życzę ci miłego tygodnia i odwagi w podejmowaniu nowych wyzwań:*
    Buziaki Aniu:* Dasz radę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za takie cieple slowa,od 3 tyg jem 4-5 malych posilkow co 3godz,same zdrowe rzeczy,trening zrobilam do konca,momentami myslalam ze umre ale jestem dumna z siebie ze zrobilam go do konca,mam duza motywacje,robie to sama dla siebie a jesli przy okazji jeszcze uslysze ze wow super wygladasz to tylko bedzie bonus ;)

      Usuń
  14. Ten spray z Elfa ... Muszę spróbować koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mydła pod prysznic z Ziaji uwielbiam :D
    gratuluję denka i życzę wytrwałości w ćwiczeniach - no i bys osiągnęła wymarzony cel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spore denko ;)
    bardzo lubię żel pod prysznic z oliwką Nivea, antyperspiranty Dove oraz balsam brązujący Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no no pokaźne denko :)
    ja szampony z Alterry lubie u mnie się sprawdzają ale tego wariantu nie miałam, za to papaje i migdały polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jeden na zapasie z alterry i uzylam go juz pare razy jak w pl bylam i byl o niebo lepszy niz ten ktory teraz zuzylam x

      Usuń
  18. Słyszałam dużo o tym occie z Marion,ale na zasadzie love it or hate it,może się na niego skuszę :) I życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdzaja sie swietnie,plusem tez jest dla mnie to,ze to polska firma :)

      Usuń
  19. Jestem w trakcie ćwiczeń z Ewką. Przeszłam już trochę z nią (o czym mam zamiar opisać niebawem na jednym z postów) i naprawdę ciężka i rzetelna praca da efekty!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. duże denko :)
    życzę powodzenia w ćwiczeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale piękne cienie :) A Batiste muszę w końcu kupić!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej;* Uwielbiam produkty z Ziaji;-) szczególnie masło czekoladowe i pomarańczowe;-)

    Zastanawiam się nad tym balsamem braązującym;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masla czekoladowego jeszcze nie mialam
      czekolady teraz staram sie nie jesc
      to chociaz czekoladowy kosmetyk by sie przydal!;)

      Usuń
  23. antyperspiranty dove bardzo lubię ;) mają piękne zapachy i całkiem całkiem dają radę ;

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog, zapraszam do zabawy!! :)
    http://sunshinenaska.blogspot.co.uk/2013/07/liebster-blog-kilka-sow-o-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana juz robilam ten tag dwa razy i o ile pamietam to blogi do 200 obserwatorow na nie odpowiadaja ;) x x x

      Usuń
  25. Świetnie się prezentuje ta paletka z MUA. :) Fajnie, że można sobie ją samemu skompletować. Życzę powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach z Ewką! :)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x