Obserwatorzy

piątek, 31 maja 2013

ulubiency MAJA

Wczoraj majowe denko,dzisiaj majowi ulubiency :)
  • zapach : Paris Hilton Just Me woda toaletowa ktora znalazlam w tk maxx za 10f (100ml),swiezy,delikatny,kobiecy,idealny na wiosne i bardzo dlugo utrzymuje sie na mojej skorze
  • wlosy :  Marion Nature Therapy Sprey regenerujacy wlosy,ocet z malin&koktajl owocowy ( 0 % SLS&SLSE&Parabenow),ceny niepamietam,ale napewno nie wiecej niz 10 zl w naturze (120ml) zapach boskiej maliny,uzywam go na wilgotne wlosy,nie splukuje,nadaje wlosa blask i wzmocnienie,nie obciaza ich,bardzo wydajny
  • tusz Miss Sporty Studio Lash cena ok 3-4 f (8ml) moj ulubiony tusz,ktory swietnie je pogrubia i wydluza,jesli jeszcze go nie znacie,kupcie koniecznie
  • puder Ben Nye Bananowy 42g za 12 f,najlepszy puder sypki jaki kiedykolwiek mialam o ktorym nieco wiecej pisalam TUTAJ
  • paletka Sleek Snapshots czyli kolejny zestaw rewelacyjnych,swietnie napigmentowanych cieni (maty+perly) patrze sie na nia i widze nieskonczona ilosc makijazy,polecam serdecznie/kupilam tez paletke the original ale jej nie polecam...
  • zestaw do konturowania czyli Sleek Face Form odcien light,czyli bronzer+roz+rozswietlacz o ktorym wiecej mozna poczytac TUTAJ
  • po lakiery w odcieniach zieleni/miety siegalam najczesciej w maju,Rimmel Lasting Finish 045 misty jade,MUA pistachio ice cream oraz Golden Rose rich colour odcien 18 ( recenzja lakierow GR rich color)
tak prezentuja sie majowi ulubiency,czyli kosmetyki po ktore siegalam najczesciej,nie ma ich zbyt wiele ale wszystkie sa sprawdzone i godne polecenia
a jacy sa Wasi majowi ulubiency?
x

46 komentarzy:

  1. paletka prezentuje się rewelacyjnoe takie optymistyczne kolory i ta do konturowania też wygląda fajnie chciałabym taką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka ma na tyle rozne kolory ze nadaje sie do codziennych lekkich jak i do wieczorowych mocnych makijazy,moja ulubiona <3

      Usuń
  2. Chętnie bym przygarnęła Ben Nye ;)
    Ja jakoś w maju wszystkiego po trochu używałam, nie mam sczzególnych ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukalam czegos do ciala ale bylo troche oliwki troche masla i samoopalacza czyli nic konkretnego

      Usuń
  3. Bardzo fajny post :) lakier mua jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka Sleek jest super, zamierzam sobie kupić ale nie mogę zdecydować się, którą wersję wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że też polubiłabym kilka rzeczy ze zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tej paletki do konturowania ze Sleeka i chętnie bym ją wypróbowała u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy będziesz dodawać na bloga stylizacje?
    Ulubieńcy miesiąca spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacje...niewiem czy mam cos ciekawego do pokazania
      ale sproboje i zobacze jakie beda komentarze
      nie mam nic do stracenia

      Usuń
    2. A wiesz czemu pytam? Bo miałaś zrobić stylizację z ciuszkami, które kiedyś kupiłaś i tak na to czekałam :// a może mam jakieś zwidy? :O ;-)

      Usuń
    3. no wiem wiem,ale jakos nie bylo kiedy
      napewno sie pojawi I taki post
      mam za duzo pomyslow a za malo czasu na bloga ;)

      Usuń
  8. Paletka do konturowania od kilku mcy jest na mojej wish list :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie produkty Marion;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero je odkrywam,ale juz mam kilka ulubionych

      Usuń
  10. Mam tę paletkę na swojej wishliście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ocet malinowy jako odżywkę i w ogóle się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazda ma inne wlosy
      jesli trafie na inne kosmetyki z tej lini napewno kupie

      Usuń
  12. ja właśnie zastanawiam się nad tym sprayem firmy Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolory lakierów:)).

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ulubieńcy, a kolory lakierów przepiękne :) To trio ze Sleeka marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę, że mamy wspólnego ulubieńca - MUA pistahio! :) Moja lista z filmem pojawi się w niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne lakiery. :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. LAKIERY GOLDEN rose bardzo lubię :P i nie które paletki sleek również,chociaż akurat tej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ tu kolorowo, ta paletka aż kusi, żeby robić makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zaciekawiła mnie woda toaletowa Paris Hilton Just me. bardzo lubię lekkie, świeże zapachy, które długo utrzymują się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto powachac bo nie kazdemu sie podoba taki zapach
      to moja trzecia buteleczka

      Usuń
  20. wiele dobrego słyszałam o bananowym pudrze ;D jednak moim ulubieńcem jest kryolan ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ta paletka :) ale przełożyłam zakup kolorowej paletki na czerwiec, bo nadal nie mogę się zdecydować, a do tego przegięłam z zakupami rosyjskich kosmetyków w tym miesiącu :) Trio ze Sleeka też bardzo lubię :) róż jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletka jest swietna,maty+perly a kolory takie ze i do codziennego makijazu i na wieksze wyjscia,napewno by Ci sie spodobala x

      Usuń
  22. Muszę sobie zamówić próbki pudrów Ben Nye jestem ich bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez na poczatku mialam probke,odsyple z ebay 2g,ale wystarczylo zeby sie w nim zakochac ;)

      Usuń
  23. Puder bananowy! Wow:) Ale wszystko fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  24. abym jutro nie zapomniała kupić tego sprayu z Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdza sie rewelacyjnie
      Ty masz dluugie wlosy takze napewno tez bedziesz zadowolona

      Usuń
  25. muszę koniecznie poszukać tej wody toaletowej - myślę , że trafi w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znac jak poniuchasz czy zapach tez Ci sie spodobal x

      Usuń
  26. nie miałam żadnego z tych produktów, ale bardzo mi się podobają kolory lakierów- są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x