Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

makijaz w 10 minut z kremem CC MaxFactor

na poczatek pokaze jak wyglada krem cc od maxfactor kolor 75 tanned,uzywam go od tygodnia,za kilak dni zrobie pelna receznje,w kilki slowach:latwo sie rozprowadza,dobrze ujednolica,ma naturalne wykonczenie
do makijazu oczy uzylam trzech cieni z paletki sleek snapshots,z dolnego rzeczu zaczynajac od lewej jako 1 to bez 2 to jasny braz 3 to braz,do aplikacji cieni uzylam jednego pedzelka,hakuro H79,twarz wykonturowalam kremowym bronzerem z chanel+kostka brazujaca z MeMeMe a na usta moja ulubiona pomadka na codzien czyli Celia nude 603







na cala powieke nakladam baze z no7 i cien nr 1,jasny bez,kolor najbardziej zblizony do koloru mojej skory,swietny do rozcierania w ciemniejszych,mocniejszych makijarzach,lub dobry jako baza pod eyelinery,rowniez te kolorowe












 w zalamanie nakladam cien nr 2,kolor podobny do odcienia bronzera chanel,taki braz wpadajacy e pomarancz,kolor na tyle neutralny ktory bedzie pasowal do kazdego koloru teczowki,cien matowy,ale z lekko satynowym wykonczeniem,lekko rozcieram,caly czas uzywam pedzelka hakuro h79,ktorym wykonujemy caly makijaz oczu







cien nr 3 nakladam w zewnetrzny kacik ,odcien ciemnego cieplego brazu z malymi drominkami,
















na podna powieke do polowy jej dlugosci nakladamy cien nr 3,maluje kreske,zelowym eyelinerem z collection 2000,o wiele lepiej maluje mi sie zelowym niz takim w pisaku lub tradycyjnym z pedzelkiem,planuje zrobic wkrotce porownanie swoich eyelinerwo,a jakie sa Wasze ulubione?
 zawsze maluje kreske w trzech krokach,pier na dlugosci powieki,pozniej wyznaczam cienka linie,maluje ksztalt I wypelniam srodek
na koniec tuszuje rzesy mascara loreal million lashes,brwi przeseczuje bezbarwnym zelem z collection 2000,ktory utrzyma ich ksztalt na caly dzien(uzywacie takich zeli do brwi??)













dodaje rozswietlacz pod luk brwiowy I w wewnetrzny kacik



 
tak sie prezentuje gotowy makijaz,szybki,codzienny,w naturalnych kolorach,jak sie Wam podoba?
jak Wy sie malujecie na codzien?
przypominam o rozdaniu/trwa do 19 maja
zapraszam rowniez na moj instagram:aniasoko
 
konczy mi sie powoli moj puder z no7,bardzo chcialabym kupic puder z essence fix&matte,moze ktoras z Was ma ochote na jakis kosmetyk z UK np cos z MUA?i chcialaby zrobic ze mna taka wymianke?zainteresowane piszcie prosze pod tym postem
x

54 komentarze:

  1. Żebym to ja umiała taka kreskę robić :(
    Fajny makijaż: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. praktyka Olu :) zelowy eyeliner I pedzele np hakuro H 85 to juz polowa sukcesu

      Usuń
  2. Ja też mam problem w równymi kreskami :<

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na pełną recenzję tego kremu CC.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstepnie powiem:nie warty tych 10f/a w polsce 57zl.....

      Usuń
  4. Pięknie, ja rano zdążam tylko podkreślić brwi nałożyć tusz i ewentualnie jakaś mocna szminka i leece biegiem do szkoły xD

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :)
    z mojej strony nie polecam Ci pudru fix&matte z essence, mnie niesamowicie zapchał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwsze slysze ze ten puder zapycha,a co proponujesz wzamian??

      Usuń
    2. teraz używam pudru Rimmel Stay Matte i jest bardzo dobry , matuje na dość długo czas, ponad kilka godzin :)
      testuję też puder z Natural Collection sypki, dostałam go od przyjaciółi z UK, to podobno jakaś maka włąsna chyba bootsa, bardzo tania - też całkiem fajnie matuje i utrwala makijaż :)

      Usuń
    3. jutro bede w boots i popatrze na niego,dziekuje za propozycje x

      Usuń
    4. proszę :) mam nadzieję, że się sprawdzi :)

      Usuń
    5. zamowilam jednak puder bananowy ;) te z rimmel jakos mnie nie przekonaly x

      Usuń
  6. Aniu wypróbuj puder HD z Elfa, do tej pory najlepszy puder matujący jaki kiedykolwiek miałam!! Polecić Ci też mogę Rimmel Semi matt, daje bardzo efekt zdrowej skóry ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam o tym z elfa....dzieki Kochana x

      Usuń
    2. chociaz mysle o tym babanowym pudrze BY.....

      Usuń
  7. szybko i efektownie, fajny makijaż Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie! Dokładnie robię taki sam makijaż jak rano na szybko gdzieś wychodzę, a nawet z samą kreską bez cieni. Rewelacyjnie podkreślone oko- masz cudowny kolor tęczówki, aż nie mogę oderwać oczu od nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzoo mi milo,poniewaz uwielbiam Twoje makijaze!!

      Usuń
  9. mi tylko czasami wychodzi tak idealnie. ale co tam!

    zapraszam na quesadillas! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż ! :)

    Uwielbiam ten puder z essence fix & matte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze poczytac wiecej opini o nim,bo jesli sie potwierdzi ze on zapycha to zrezygnuje...

      Usuń
  11. chyba zacznę malować kreskęTwoim sposobem :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba :) Bardzo świeżo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa jestem tej recenzji. Na zdjeciu wyglada ladnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż ;) Musze spróbować Twojego malowania kreski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to o wiele latwiejszy sposob I kreska pewniej wychodzi ;)

      Usuń
  15. Piękny makijaż! Ale jest coś innego - nie mogę się napatrzeć na Twoje brwi. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny makijaż - ja na co dzień też robię sobie takie szybkie makijaże - podstawowe kosmetyki w delikatnych kolorach (ostatnio w moim makijażu jest mała innowacja - turkusowa kreska ;P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie kolorowe eyelinery,mam turkus I butelkowa zielen z MUA

      Usuń
  17. po tych zdjęciach kolorowych paletek naszła mnie ochota na jakąś kolorową sleeka tylko teraz pozostaje się zdecydować na którą? no i w tym jest pies pogrzebany, bo brak mi zdecydowania, a nie chce kupować kilku na razie :(

    Krem cc wydaje się być świetny :) czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ultra matts v1,sunset I snashots te 3 polecam najbardziej,a mam ich 8 ;)

      Usuń
  18. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeny, jak ja bym się umiała tak malować to byłabym w siódmym niebie :D a ja napaćkam, napaćkam i o... ;c masz piękne brwi! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche checi,praktyka,filmiki na yt np zmalowana I katosu,polecam x

      Usuń
  19. Bardzo ładnie:) Kusi mnie ta paletka albo Aqua :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam paletki aqua,nawet nie mam jej w superdrug,moze jedynie na stronie sleek ja znajde

      Usuń
  20. Śliczny makijaż, uwielbiam takie odcienie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kreska krok po kroku, dzięki.
    zacznę ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje,ze sie przyda,daj znac jak Ci idzie x

      Usuń
  22. przepiękny makijaż! uwielbiam takie kolory na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na recenzję z niecierpliwością. A essence też mnie kusi...śliczne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny ten makijaż. Fajne porady i jak krok po kroku, na pewno skorzystam, bo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno pojawi sie jeszcze wiecej tego typu makijazy/pored takze juz wstepnie zapraszam :) x

      Usuń
  25. Śliczny makijaż, sama maluję się w bardzo podobny sposób- uwielbiam takie kolorki;) Tylko eyelinera używam okazjonalnie, ponieważ na większość mam niestety uczulenie. Muszę koniecznie spróbować Twojego sposobu na kreskę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie ja niestety nie znam jeszcze tego kosmetyku, ale jeśli gdzieś go zauważę to myślę, że wezmę go na próbę.Osobiście jestem wielką zwolenniczką kosmetyków firmy https://eveline.pl/ i to zdecydowanie ich znajdę najwięcej w swojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x