Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

dobrekosmetyki.co.uk & benefit they're real


kolejny miesiac czyli kolejna paczuszka od dobrekosmetyki.co.uk
ja widac w maju same dobroci!
cos co znam od lat,naprawde lubie I ciesze sie ze znalazlo sie znowu u mnie czli eveline serum intensywnie wyszczuplajace+ujedrniajace,oczywiscie codow nie dziala ale przy jezdzie  na rowerze I zumbie kilka razy w tygodniu napewno mi nie zaszkodzi a tylko pomoze!
Joanna peeling antycellulitowy,mialam z tej lini juz kilka wersji,tej nie znam,sa to bardzo tanie,dobre peelingi wiec super!
cos co rowniez znam I lubie czyli Flos Lek,zel pod do powiek I pod oczy ze swietlikiem I rumiankiem,rowniez tani,dobry I sprawdzony kosmetyk
I jedna z dwoch nowosci dla mnie,eveline 15 ml strawberry cream blyszczyk do ust oraz podwojna maseczka z bielenda ogorek&limonka w dwoch krokach :)
dwie nowosci I trzy kosmetyki ktore znam,wielokrotnie mialam takze super super super!
wszystkie te kosmetyki oraz wiele wiele wiecej znajdziecie na stronie
gdzie jest jeszcze -10% znizki wiec zachecam do sprawdzenia!
 
rano na blogu Agi,ktorej kanal na yt I blog napewno nie jedna z Was zna zobaczylam ze w Elle jest miniaturka tuszu benefit they're real,ktorego nie mialam a jest na niego ogromny szal,tusz kosztuje ok 20 f wiec sporo a gazeta 4 f,jutro pokaze na blogu jak sie sprawdzil :)
 
 
 
 
 
 
 
 
x

30 komentarzy:

  1. zazdroszczę gazety z tuszem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. probka tuszy ma 4 ml a pelnowymiarowe 8,5 ml czyli 4 ml za 4 f a 8,5 ml 19,50 f....

      Usuń
    2. masakra.. ale jedni go kochają inni nienawidzą, wiec fajnie, że masz możliwość go przetestować za tak niewielką cenę, ciekawe jak się sprawdzi :)

      Usuń
    3. jutro bedzie post w ktorym pokaze jak wyglada na rzesach :)

      Usuń
  2. Podsumowując tanie i dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnego z tych produktów nie miałam :)
    Lubię sera z Eveline, choć tego nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam serum rozgrzewające z Eveline i uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te peelingi Joanny, bo pięknie pachną :) Antycelluitowych nie próbowałam, bo wolę te owocowe :D
    Zazdraszczam tuszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te żele z Flos Leku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi joanny, balsamy Eveline i świetliki floslek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi faworyci- balsam i peeling:)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że w Polsce nie ma takich fajnych dodatków do gazet. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te żele z Flos Lek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chce taki tusz przetestować:-) fajna taka paczuszka:-) FlosLek uwielbiam!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze muszę sobie sprawić ten peeling z Joanny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś miałam to zielone serum z Eveline i bardzo je lubiłam :) fajnie chłodzi podczas stosowania - jest idealne na upalne dni, które mam nadzieję niebawem nadejdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo cenię maseczki Bielendy, miałam kilka i muszę powiedzieć że są super :)

    zapraszam na czyszczenie zamszowych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nawt nie wiedziałam, że istnieje strona z polskimi kosmetykami:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam to serum z eveline i jest naprawde dobre, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. też chcę próbkę tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu u nas nie ma takich fajnych próbek w gazetach :( :(:(

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa peelingu antycellulitowego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie umiem obejść się bez peelingu z Joanny, ale do ciała nigdzie o dziwo nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam peelingi Joanny jednak o tym jeszcze nie słyszałam, muszę sprawdzić ta stronę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. że u nas w gazetach nie ma takich dodatków...:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x