Obserwatorzy

piątek, 26 kwietnia 2013

makijaz krok po kroku / sleek ultra matts v2

 
 tak jak obiecalam,dzis makijaz krok po kroku
 
 
potrzebna bedzie paletka sleek ultra matts v2,eyeliner,baza pod cienie,tusz I kilka pedzli
zeby ulatwic opis cienie dostana numerki od 1-12,gdzie jeden to pierwszy cien w lewym gornym rogu,numer dwa to cien obok a tej samej lini itd 7 to szary(pierwszy w drugiej lewej dolnej lini)
 
 
pierw baza pod cienie
jako pierwszy nakladam nr 6 od zewnetrznego kacika do polowy powieki
cien nr 2 w kacik
 
 
cien nr 3 nakladamy na granice miedzy cieniem 6 i 2
cieniem nr 6 rozcieramy lekko sama granice fioletu
 
 
pedzlem do blendowania nadkadamy lekko cien nr 1 tylko na granice kolorowych cieni
nastepnie ten sam cien nr 1 nakladamy na dolna powieke,ale tylko do polowy
na gorna czesc powieki nakladamy cien nr 6 i lekko rozcieramy granice z cieniem nr 1
 
 
cien nr 2 dodajemy bardzo cieniutkim pedzelkiem na dolna powieke,lekko rozcierajac granice
na pozostala czesc dolnej powieki dodajemy cien nr 6
 
 
teraz rysujemy cienka kreske eyelinerem
i tuszujemy rzesy :)
i gotowe!
 
i tak prezentuje sie gotowy makijaz wykonany moja ulubiona paletka sleek
prosze,dajcie znac czy sie Wam podoba?/staralam sie zeby bylo wszystko w miare wyraznie widac
musze tez wpomniej ze inspirowalam sie makijazem z kanalu 82Inez ktora naprawde ma ogromy talent I czesto szukam u niej pomyslow na makijaze:))
x

42 komentarze:

  1. Od dawna czaję się na paletkę sleek ale w brązach. Bardzo ładne wyraziste oko, ja mam niestety, małe opadające powieki. Taki makijaż podoba mi się u kogoś. Na moich oczach się nie sprawdza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba się i to bardzo, jest niesamowicie efektowny. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten makijaż. Bardzo Ci pasuje!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale kolory cudowne. Ciekawe połączenie. Podoba mi się bardzo.

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo,bo ja tez uwielbiam Twoje makijaze x

      Usuń
  5. Ładnie :) Jakiś czas temu podobnie się malowałam ale w beżach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się! szkoda, że ja tak nie potrafię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest genialny :) Efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę u Ciebie czasem kosmetyki N7 - co o nich sądzisz?
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z no7 mam baze pod cienie,puder prasowany,baze matujaca pod podklad I kilka cieni I pomadek I bardzo lubie kazdy ten kosmetyk,swietnie sie sprawdzaja I czesto sa na nie promocje I kupony wiec na duze TAK jestem :)

      Usuń
  9. wyszło przepięknie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny makijaż, pasuje Ci bardzo :) ciekawe czy ja odnalazłabym się w takich kolorkach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i przepiękny makijaż!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny makijaż. Podobają mi się niebieskości z tej paletki, ale dla kilku cieni chyba się na paletę nie skuszę, tym bardziej, że mam już kilka sleekowych palet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się od Ciebie uczyć, bo mam tę paletkę ale jeszcze daleko mi do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm, I like it! ;) bardzo fajnie skomponowane kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie :) Też lubię tę paletkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiecej takich postow prosze:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo podoba mi się ten kolor w kąciku zewnętrznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiaj mam w podobnej kolorystyce makijaż:) Niestety nie jest tak ładny jak twój, ale może kiedyś będzie lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moje kolorki,ale suuuuuuuuuuuuuuuuper :P

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie! uwielbiam te kolory, zapraszam na mojego początkującego bloga http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super zestawienie kolorów ! pięknie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę sie ze moje makijaże inspirują. Dobrze Ci w tych kolorach :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo ze mnie odwiedzilas I dziekuje za mile slowa :)))) sama radosc z rana :D !!!!

      Usuń
  24. jak zwykle slicznie <3

    zapraszam do mnie na łososia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym mieć tą paletkę:)), makijaż w moim guście. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny, bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czadowy makijaż, świetne roztarcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie, zazdroszczę bo nie potrafie malować oczu- pomijając tuszowanie i kredka w oczku :-)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x