Obserwatorzy

niedziela, 31 marca 2013

TAG - The Versatile Blogger Award

 
 
 
dzisiaj odpowiedz na kolejny TAG
zatagowana zostalam przez  Wendy's Nook x x x

Zasady:
-każdy nominowany umieszcza na blogu nagrodę (logo) Versatile Blogger Award
-dziękuje nominującemu blogerowi u niego na blogu
-ujawniamy 7 faktów o sobie
-nominujemy 15 blogów
-informujemy o tym fakcie autorów danych blogów


 
1.Makijazystka-to moj zawod marzen.Chce jeszcze w tym roku zrobic kurs I i II stopnia w szkole wizazu w katowicach i sprobowac swoich sil w tym zawodzenie.Jak to mowi moj brat marzenia sa po to zeby je spelniac a nie zeby je miec!
 


 
2.Nene Park Peterborough/cambridgeshire/uk-to moje ulubione miejsce w pboro.

 
 
3.Obchodze urodziny razem z synem urodzil sie dwa dni przed moimi 21 urodzinami,od tamtej pory zawsze robie impreze 2w1 ;) a to moje ulubione wspolne zdjecie z 2009 roku.
 
4.Wozy strazackie mam na ich punkcie jakiegos swira.Kiedy je widze dostaje glupawki,az podskakuje ze szczescia,odrazu mam usmiech od ucha do ucha i jest to dla mnie znak ze bede miec swietny dzien,wiem moze i dziwne ale tak juz mam ;) kiedy poznalam mojego obecnego narzeczonego i dowiedzialam sie ze byl w wojskowej strazy pozarnej nabil sobie spoooro dodatkowych punktow.Najwieksza miloscia darze jednak angielskie wozy strazackie.

 
5.Ryan Gosling to najseksowniejszy facet na swiecie!i moj ulubiony aktor <3
 


6.Tatuaze sama mam 3,ale planuje w lecie przerobic dwa ktore mam na plecach i ramieniu bo juz mi sie nie podobaja i lekko wyblakly.Mam tylko jeden na lewym nadgarstku z ktorego jestem zadowolona,zrobilam go w lipcu 2012.
7.Wielki Kanion Kolorado to miejsce ktore chce zobaczyc,lot helikopterem i zobaczenie tego malowniczego krajobrazu to moje marzenie!

 
 
 
Lubie odpowiadac na TAGi,poniewaz sama lubie je czytac i dowiadywac sie nieco wiecej o blogowiczkach :)
a teraz blogi ktore TAGuje/nominuje i zapraszam do zabawy :
 
 
x





24 komentarze:

  1. W której szkole chcesz robić kurs? Może się tam spotkamy, bo ja też planuję w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.gowork.pl/kursy-i-szkolenia/kursy-stylizacji/kurs-wizazu-i-i-ii-stopnia-80-h-18 myslalam o tym kursie x

      Usuń
    2. To ja do innej chcę iść :)

      Usuń
    3. swiat jest maly ;) z znasz kogos kto zrobil tam kurs??

      Usuń
  2. dokladnie spełniaj marzenia , masz talent trzeba go wykorzystac!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag! można się dzięki niemu lepiej poznać :)
    bardzo mi się podoba Twój tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli masz ochote to mozesz na niego odpowiedziec x

      Usuń
  4. Świetny tatuaż, kiedyś też miałam plany zrobienia jakiegoś ale chyba za bardzo boję się bólu.
    Słodkiego masz synka, fajnie zgrały Wam się daty urodzin, ja mam podobnie, tylko z mężem, urodziny mamy tego samego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uczucie jest takie jakbys sie mocno drapala albo szczypala i po minucie juz sie tak przyzwyczajasz do tego uczucia ze przestaje bolec,jedynie cieniowanie moze byc gorsze,ale z tatuazami jest tak ze jak zrobisz jeden to na nim sie nie skonczy x

      Usuń
  5. oj tak Ryan Gosling jest boski ;) :)
    dziękuję, za odpowiedź na tne tag :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym odwiedzić USA, jeśli nie dla Wielkiego Kanionu to żeby chociaż zobaczyć inne kultowe rzeczy :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje kochana za uwzglednienie mnie;) Jutro wrzuce poscik i odkryje rąbka tajemnicy o mnie ;)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za otagowanie :) chętnie wezmę udział, tylko będę musiała trochę pomyśleć, żeby napisać kolejne 7 faktów o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki, miło mi ;)

    Oby Twe marzenia się spełnił; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna była z Ciebie blondyneczka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. super odpowiedzi, właśnie ja nie chce brac udziału w tagach musze to gdzies napisac :D
    ale lubei czytac tagi innych :)
    co do rzeczy z neta kupuje tylko tam gdzie mają mneij więcej ok rozmiarówkę, lub samą biżuterię czy torebki!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tag świetny,niezobowiązujący,każdy może napisać i ujawnić o sobie to co chce :)
    również lubię czytać tagi,bo to zbliża do siebie "blogowiczów"

    tak jak mówiłaś,sowy dopadły i Ciebie,bardzo tu sympatycznie,od razu jak weszłam,poczułam się jak u siebie,za sprawą tych małych potworków po boku.
    dodaję do obserwowanych :)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Swietny wpis i opowiedzi ;) Z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do siebie na MAKIJAZ ;)
    Co do marzenia, zgadzam sie z bratem, tez takie marzenie mialam i je spelniam ;))

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  14. ten trzeci makijaż po prawej stronie - bardzo mi się podoba! :) nie dziwie się, że to Twój zawód marzeń, skoro dobrze Ci to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za otagowanie, zrobię na pewno.
    Fajnie tak mieć wspólną imprezkę z synkiem :)
    Ooo zobaczenie Kanionu Colorado to piękne marzenie, życzę Ci żeby szybko się spełniło.

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x