Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

mieta,sowy,yankee i ksiazki.

 

 w planie na dzis mialam tylko kawa z przyjaciolka na miescie,ale pochodzilysmy troche jeszcze po sklepach i z takimi lupami wrocilam do domu :)
 
 
w hm na wyprzedazy za 5 f kupilam cienka bluzeczke z dlugim rekawem
 
 
w primarku za 4 f dluzsza bluzeczka,super bedzie w zestawie z getrami
 
 
z ebay przyszla mi husta,mietowa w sowy <3 za 3.99 f
 
 
czarna bawelniana bluzeczka,z koronkowymi wstawkami,z nieco dluzszym tylem z primarka za 4 f
 
 
sowy c.d. czyli kubeczek za 2.79 f z QD i sowa z primarka w promocji za 3.90 f/normalnie 5 f,sowa ta wypelniona jest jakims ciezkim piachem lub grochem,niewiem dokladnie i jest to taki stoper do drzwi ale mozna ja postawic tez na np komodzie czy parapecie,slodka jest :)
 
 
jak wiecie lubie tania chinska bizuterie,jakis czas temu kupilam za 99 p na ebay ten wisior na dluuuugim lancuszku,dzis dotarl
 
 
a to taki super gadzet,foremki wypelnione specjalna ciecza w ksztalcie kawalkow owocow,ktore wrzucamy do zamrazalnika a pozniej wkladamy na imprezie do drinkow,drinki sa zimne,kolorowe kostki fajnie wygladaja,a kiedy drinki sa juz wypite kostki spowrotem wrzucamy do zamrazalnika
 
 
tak prezentuje sie posciel z primarka za 13 f
chcialam ja juz kupic ostatnim razem ale nie bylo king size
dzis mi sie poszczescilo :) uwazam ze swietnie pasuje do mojej sypialni
 
 
przyszly tez z ebay tarty yankee candle 10 sztuk za 10.50 f czyli cena swietna
zamowilam zapach a childs wish to jeden z moich dwoch ulubionych
drugi to pink sands
mialam juz 40 roznego rodzaju tart zapachowych od yc
myslalam zeby kupic duza swiece w tym zapachu ale cena to ok 20 f swiece ma sie palic ok 80 godz,wiec bym sporo przeplacila! jedna tarta ma sie palic/pachniec ok 8 godz wiec taka sama ilosc zapacho-godzin za pol ceny
oczywiscie swieca sama w sobie wyglada pieknie ale po co przeplacac?
jedna tarte odkladam juz do kolczykow,ktore trafia do nagrod w kolejnym konkursie,a kiedy to zalezy tylko do Was ;)
 
 
teraz cos co czytam
berek juz przeczytalam,swietna ksiazka,nie bede Wam zdradzac szczegolow,jest to opowiesc o sasiadach z jednej kamienicy Pawle geju i Annie moherowym berecie,przeczytalam ja na 3 razy naprawde wciagajaca,zamowilam juz bierki szczygielskiego
a teraz czytam trzy polowki jablka kozlowskiej,rowniej swietna historia pewnej matki i zony ktora spotyka swoja milosc z przeszlosci,super pisana wciagajaca historia moze uda mi sie ja dzis skonczyc
 
a jak Wasze zakupy?
czy tylko ja mam swira na pukncie sow ;) ?
co teraz czytacie?
x
 
 
 
 

28 komentarzy:

  1. Ta chusta w sowy jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie fajne zmiany u Ciebie :)
    Chustka jest przeurocza!!:)))

    Masz cudną sypialnię, zazdroszczę :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sypialnia to moje ulubione miejsce w domu i zawsze marzyla mi sie w odcieniach bieli ze sliwka,udalo sie :)

      Usuń
  3. Super zakupy, najbardziej mi się spodobała pościel i chusta :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. wow chusta jest cudna! :)
    Zapraszam do nas, dopiero sie rozkrecamy co prawda ale mamy nadzieje ze nas odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne bluzeczki, chusta też, ale najbardziej podoba mi się SOWA:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super rzeczy!
    pościel jest przeurocza :)) tez bym taka chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mięte kocham i również mam jej całe mnóstwo ! Ubrania ,kolczyki ,buty ,lakiery do paznokci....
    Sówka cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  8. chustka i czarna bluzeczką są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że zakupy się udały! :)
    wszystko mi się podoba - piękne ciuszki i super gadżety.
    a sowa jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzka najlepsza a ksiazkamnie zaciekawiła, szukam własnei jakis fajnych dopoczytania jednym tchem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kostki "lodowe" z funciaka i jest to jeden z najlepszych zakupow :) Przynajmniej nie rozciencza drinka :)

    Sowy booossskie <3 Na ta z primarka juz dlugo sie czaje ale jakos ciagle sobie odmawiam :/


    Posciel z primarka lubie bo za taka cene nie ma co grymasic a ze lubie zmieniac i miec za duzo kompletow to nadaje sie w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  12. juz myslalam że ta sowa to poduszka, bo dosłownie identyczne kupiłam teściowej i przyjaciółce. Ale na pewno były poduszkami :P husta świetna ! uwielbiam miętowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piduszki sowy tez byly...i chyba sie po nie wroce ;) :D x

      Usuń
    2. To wroc jak najszybcieej bo chcialam kupic jeszcze jedna I nie bylo juz w moim Cambridge ;(

      Usuń
  13. jAKIE TAm masz super rzeczyyyyyy! -.-

    www.cookplease.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe rzeczy :))

    Ja obecnie czytam książki S. King'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy:) zapraszam do mnie;http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się chustka z sowami, chociaż nie lubię motywu sów..
    Pościel też mnie urzekła!

    zapraszam do mnie, obserwuję + liczę na rewanż :)

    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mięta i sowy królują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sówki są ekstra, też je lubię :) Kupiłam nawet mamie na gwiazdkę taki kolorowy naszyjnik - sówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna to chusta w sowy i ten kolorek :) muszę takiej poszukać :)
    ale masz fajne łóżko, zazdroszczę i pościel też super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna ta chusta z sówkami :) mam ostatnio na nie hopla :D uwielbiam ten wosk z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana super zakupy!!!
    Gdzie można dostać takie kostki, szukałam ich w funciaku ale nie było... :(

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x