Obserwatorzy

czwartek, 7 lutego 2013

ziaja must have!

 
ziaja koncentrat wyszczuplajacy w zelu 200 ml ok 2 f lub 18 zl
REWELACJA!
odkrylam go przypadkiem rok temu w lecie i od tamtej pory staram sie codziennie uzywac!
smaruje go zaczynajac od lydek,ud pozniej posladki i brzuch+boczki
naprawde dziala cuda
oczywiscie przy jakiejs diecie i ruchu jego elekty widac jeszcze szybciej
wszystko co obiecuje producent sprawdza sie w praktyce
w wakacje jak bylam w polsce zrobilam sobie spory zapac i jeszcze jak widac mam dwie butelki,ale u mnie tez juz wiem gdzie moge go dostac(odradzam sklepu online poniewaz ich cena jest bardzo zawyzona)
zelowa konsystencja,delikatny zapach,szybcko sie wchlania,i co najwazniejsze dziala!!!!!
mialam tez nivea ten zel antycelulitowy,niedosc ze jest dwukrotnie drozszy u mnie nic nie robil....
 
 
czy moze byc lepszy dowod na jego dzialanie niz to ze pokazuje Wam swoj zapas ;) ?
 
 
a Wy go znacie?jaka jest Wasza opinia?
x
 
 

6 komentarzy:

  1. W takim razie tez musze wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie naprawde dziala,sprobuj nie zawiedziesz sie!

      Usuń
  2. Też miałam czarną ziajkę rebuild ale miałąm masełko :) Nawet pisałam o nim u siebie na blogu kiedyś:) Fajnie działało i właśnie zastanawiałam się nad kupnem całej czarnej serii: reduktor celulitu, koncentrat, reduktor rozstępów :) Ale jak na razie, to ciężko trafić na nie w drogeriach, widziałąm masełko i reduktor celulitu, ale pozostałych niestety nie :P
    W każdym razie zgadzam się - działają :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytalam twojego posta o tym masle,ja niczego wiece niz ten zel nie mialam,mam spory zapas do wysmarowania a wiosna idzie ;) x

      Usuń
  3. Mam z Ziajii dwufazówkę i jestem zadowolona. Super firma !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze jej nie mialam,ale kiedys,moze ;) pozdrawiam x

      Usuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x