Obserwatorzy

wtorek, 5 lutego 2013

rozdanie probek skin79

niestety,bede musiala szukac czegos innego na okres wiosna/lato...
myslalam ze dobry krem bb bedzie idealnym rozwiazanie zamiast podkladu
zamowilam zestaw 10ciu probek z firmy skin79
zuzylam 3 probki
kazdy makijaz z uzyciem ich robilam troche inaczej
z przypudrowaniem,bez niego i raz z baza pod makijaz
ani raz nie bylam zadowolona z tego jak makijaz wygladal
nie powiem,bo dobrze wyrownywal kolor,ale krycie bylo dla mnie beznadziejne
ciesze sie ze nie zdecydowalam sie na duze opakowanie bo musialabym je sprzedac
jest jednak wieeeele dziewczyn ktore kochaja te kremy
dlatego tez postanowilam oddac w inne rece reszte probek
poniewaz nie lubie wyrzucac kosmetykow
 
te trzy probki zuzylam
 
a ten zestaw probek zamieszka u ktorejs z Was
wystarczy zostawic komentarz pod tym postem i byc obserwatorem,czyli dolaczyc do mojej witryny(a juz po rozdaniu dac znac jak probeczki sprawdzily sie u zwyciezczyni)
zapraszam!
x
 


6 komentarzy:

  1. Gotowe! obserwuję i pozdrawiam;) bardzo lubię Skin79, więc mam nadzieję, że próbeczki u mnie zamieszkają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi milo ze do mnie zajrzalas,uwielbian Twoje filmiki na yt!!!!!jestes swietna!ja nie mam na tyle odwagi zeby miec swoj kanal. x x x x

      Usuń
    2. anulka-s21@o2.pl to moj mail jesli mozesz odezwij sie do mnie,chcialam wyslac ci 4 probki(postanowilam podzielic zestaw na pol poniewz dwie dziewczyny o niego prosily)mam nadzieje ze bedziesz zadowolona ;)

      Usuń
  2. ja również obserwuję:-) nigdy nie miałam krem BB więc z przyjemnością sprawdzę czy będzie mi odpowiadał.
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za komentarz i pozdrawiam x

      Usuń
    2. anulka-s21@o2.pl to moj mail jesli mozesz odezwij sie do mnie,chcialam wyslac ci 3 probki(postanowilam podzielic zestaw na pol poniewz dwie dziewczyny o niego prosily)mam nadzieje ze bedziesz zadowolona ;)

      Usuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x