Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2013

odrobina przyjemnosci/ziaja+joanna

zrobilam dzis male zakupy
czesto polecany olejek do kapieli i pod prysznic z joanna naturia truskawkowo smietankowy
czytalam kilka pozytywnych opini o nim,nie mialam wczesniej podobnego produktu do kapieli dlatego chetnie wytestuje!cena 1.79 f za 200 ml
 
peeling gruboziarnisty z joanny rajskie jabluszko pachnie naprawde pieknie
sprawdzilam juz wczesniej peelingi z tej firmy i bylam zadowolona/cena 1.59 f za 200ml
**moge juz napisac ze peeling ktory kupilam ostatnio ten migdalowy z farmony jest beznadziejny,to raczej gesty zel o bardzo slodnim migdalowym zapachu ale kolo peelingu to on nawet nie stal!
 
szampon z ziaji intensywne odzywianie do wlosow delikatnych,moje tanie raczej nie sa ale byl on zachwalany przez jedna z dziewczyn na yt ktorej kanal ogladam dlatego sie skusilam,narazie moge tylko napisac ze pieknie pachnie,kwiatowo i slodko/400 ml za 1.99 f
 
i do kompletu wzielam odzywke ktorej mozna uzywac bez splukiwania,lub jako 3-5 min maseczke/200 ml za 1.39 f
 
i na koniec ziaja naturalna oliwkowa maska do wlosow regenerujaca do kazdego rodzaju wlosow
piekny zapach oliwek 1.99 f za 200 ml
 
uzywalyscie ktoregos z tych produktow?
jak widziecie czesto pokazuje Wam ze kupuje kosmetyki z ziaji
dla syna czesto biore kosmetyki z lini maziajka(swietna nazwa) i sa bardzo wydaje i przeeeepieknie pacha
a dla mojego mezczyzny kupoje szampon i zel z lini yego i mowil ze sa ok / czytaj zadowolony ;)
chce kupic jeszcze maske oczyszczajaca z glinka zielona+mikrodermabrazja i maske uspokajajaca,oba te kosmetyki maja swietne opinie i wiem ze warto je miec!
moge Wam tez juz napisac z bloker z ziaji u mnie sprawdzil sie rewelacyjnie!POLECAM!
x
 

16 komentarzy:

  1. jestem jak sprawdzi się ta oliwkowa maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam strasznie suchą skórę w okolicach oczu (tu gdzie robią się kurze łapki), masz może na to jakiś sposób? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam problemow z okolica pod oczami,wiec nic konkretnego Ci nie napisze,mysle ze najlepszym rozwiazanie bedzie mocno nawilzajacy krem pod oczy jest spory wybor z AA,ziaja,soraya...warto poczytac opinie na wizazu x

      Usuń
  3. Uwielviam te peelingi z joanny ;) a pozostalyvh produktow nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) ja uwielbiam produkty ziaja i swojemu synkowi też kupuje te produkty:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  5. Również jestem ogromną zwolenniczką firmy Ziaja i Joanna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo "mój" olejek - właśnie o nim napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez lubie Ziaje...co do Joanny mam mieszane uczucia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    Ja również sobie chwalę peeling z Joanny :) Ja miałam truskawkowy i o zapachu kiwi! Dla mnie bomba! Sama przyjemność :) I w użytkowaniu i w wąchaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na moją nową recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak sprawdzi się maska do włosów :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. nawet mamy podobne nazwy ;D

      Usuń
  10. Z Ziaji lubię tylko oliwki do masaźu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja Ziai nie bardzo lubię, bo zawiodłam się na wielu już, ale moja mama uwielbia krem oliwkowy. Być może kiedyś spróbuję tej maseczki.... Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x