Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

krem BB.

 szczerze to jeszcze nie mialam kremu bb,niewiedzialam na jaki mam sie zdecydowac,po ogladaniu filmikow na yt postanowilam pierw kupic zestaw probek na azmazinie z skin79,kosztowaly 2.99 f (+3.99 f przesylka) niestety czas oczekiwania to od 7-23 dni roboczych,ale jesli znajde cos co bedzie mi odpowiadac warto poczekac,tym bardziej ze chcialabym kremu bb uzywac na okres wiosna/lato.
 
wiele dziewczyn pisalo o pseudo kremach bb np od nivea,garnier,rimmel,L'Oreal czyli markach drogeryjnych,nie maja one nic wspolnego z azjatyckimi kremami bb,dlatego nie bede na nie wydawac pieniedzy
jestem bardzo ciekawa czy ktoras z probek sprawdzis sie na mojej cerze(mieszanej)



ten krem bb kusi sie bardzoooo,recenzje bardzo pozytywne,dobrze kryje i niezle matuje
niestety na amazon znalazlam tylko oferte zakupu dwoch opakowac za 25 f :/
 
jest polska strona ktora polecam odwiedzic,mozna na niej znalezc oryginalne kremy bb
pisalam dzis do nich maila odnosnie wysylki do uk,czekam na odpowiedz
 
 
a Wy jakich kremow bb uzywacie?co mi polecicie?
xxx
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x