Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

glossybox w uk

moj pierwszy glossybox zamowilam w grudniu
zaciekawiona bylam filmikiem http://www.youtube.com/watch?v=NZgnYHUgmP0
bardzo lubie filmiki na tym kanale i goraco je polecam!swietna dziewczyna!
idea glossyboxa jest swietna,place £10 za jednorazowa wysylke (kwartalna jest nieco tansza) i w tej cenie w grudniu dostalam pelnowymiarowy lakiero do paznokci oraz szminke,do tego probke perfum,dwie probki swietnego kremu,kremowy balsam do ciala spora probke ktora mam do tej pory i napewno odkupie i roz do policzkow,swietne produtky!polecam goraco!czekam wlasnie ma styczniowe pudelko,napewno zdam relacje x

4 komentarze:

  1. Kurcze ja wczoraj zamówiłam sobie wlasnie glossyboxa ;) ma być 19 stycznia , wiele osób mi odradzalo ale uważam ze 10 funtów to nie majątek ;) a zawsze cos fajnego można przetestować ;) buziaki ciekawe co bedzie w styczniowym pudeleczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dokladnie bo za 10 funtow w ostatnim pudeleczku byla pomadla sleek i lakier do paznokci w pelnym wymiarze ktore sa warte 15 a do tego reszta wiec nie tracimy na tym a mozemy wyprobowac kosmetyki z wyzszych polek i perfumy lemon ktore byly w probca byly obledne a jeszcze w sklepach ich nie widziam!

    OdpowiedzUsuń
  3. omomomommm muszę to mieć !!!! ale będę musiała rozejrzeć się w Pl

    OdpowiedzUsuń

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x