Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

dodatki.

W tym roku zdecydowanie postawilam na lancuszki i branzoletki.
Oto kilka z moich zdobyczy z okresu lato i zima 2012 ;)
zielone jablko na sredbrym lancuszku kupilam w new look w okresie letnich wyprzedazu za £2
 
 
zloty duzy lancuch z hm cena £10 ale ja zaplacilam £5 poniewaz na zakupach w grudniu dostalam w sklepie karte warta £5 wiec dobra cena!
 
 
intensywnie koralowy kolor ;) dosyc masywny lancuch z hm za £12
 
 
moja sowa,kupilam ja na ebay za £0.99 z darmowa przesylka z chin,szla ok 3 tygodnie ale warto kupowac od tamtym sprzedawcow poniewaz czesto za pare penow mozna wyszukac cos fajnego czego nie znajdziecie na swoich znajomych ;)
 
 
zloty lancuszek z trzema malymi przywieszkami kupilam w new look na letnich wyprzedarzach
za  £2
 
 
ten lancuszek mam juz od kilku lat nie pamietam gdzie ja kupilam ;) srebrna kokardka z perelka
 
 
i cos innego,duzy zloty pierscionek z primarka za £1.50 ,dlugo szukalam jakiegos fajnego duzego pierscionka ale nic mi sie nie podobalo az znalazlam ten,czesto go nosze,efektownie wyglada,sa te pierscionki caly czas w primarku.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x