Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2013

usssssTa

 Witajcie!
chcialam dzis pokazac Was swoja aktualna kolecje szminek
 
 jako pierwsze Roze w roznych odcieniach 
jesli macie ochote na recenzje ktorejs z nich chetnie odpowiem w komentarzu
moja ulubiona to revlon 5ta na zdjeciu
 
tutaj moje dwa blyszczyki,w sumie nic specjalnego,mecze je bo nie lubie niczego wyrzucac ale nie odkupie ich napewno 
 
 
  moje czerwienie,skromna kolekcja,ale dopiero niedawno sie do nich przekonalam
mam duze usta i wydawalo mi sie kiedys ze wygladam na przemalowana jesli daje kolor na usta a tym bardziej czerwien,ale mysle ze do czerwonej szminki trzeba dorosnac i dopiero jako szczesliwa,spelniona i pewna siebie kobieta dobrze sie czuje noszac ja.
 
cos co mieszka caly rok w mojej kosmatyczce ktora przekladam z torebki do torebki 
ulubiony to lip butter polecammmm!
 
 
nudziaki to podstawa i mysle ze kazda z nas dobrze w nich wyglada,moj ulubiony to MUA za funta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziekuje za kazdy komentarz!!
nie pytaj OBSERWUJEMY??
napewno wejde na Twojego Bloga w wolnej chwili
wulgarne komentarze ,spam bedzie usuwany
x x x